15 populiariausių vaizdo įrašų „YouTube“ istorijoje

2018.08.21

Sąraše yra 14 muzikinių vaizdo įrašų ir vienas vaikiškas animacinis filmukas. „YouTube“ savo veiklą pradėjo 2005 m. Tais pačiais metais svetainėje pasirodė pirmasis vaizdo įrašas, sulaukęs milijono vartotojų peržiūrų, tai – „Nike“ reklama su futbolininku Ronaldinho. 2012 m. buvo pristatytas „PSY“ klipas „Gangnam Style“, kuris per trumpiausią laiką surinko milijardą peržiūrų.

Korėjos atlikėjo dainos vaizdo įrašas jau seniai nėra labiausiai žūrimas vaizdo klipas, tačiau jis vis iki šiol susilaukia dėmesio. Toliau pateikiama 15 daugiausiai peržiūrų surinkusių vaizdo įrašų per visą „YouTube“ istoriją.

15. Major Lazer, DJ Snake – Lean On

2,36 milijardo peržiūrų

„Lean On“ yra elektroninės muzikos šokių takelis, kuris užėmė pirmas vietas daugelyje šalių, įskaitant Australiją, Nyderlandus ir Suomiją. JAV ir Didžiojoje Britanijoje daina taip pat pateko į populiariausių topų viršūnes.

Didžioji video klipo dalis buvo nufilmuota Indijos valstijoje Maharaštroje (Maharashtra). Bet atskirų vaizdų siužetai buvo atlikti Stokholme.

 

14. Adele – Hello

2,37 milijardo peržiūrų

„25“ – tai trečiasis studijinis britų atlikėjos Adele albumas ir jame pasirodęs hitas „Hello“ tapo pagrindiniu albumo singlu. Daina Jungtinėse Amerikos Valstijose tapo pirmuoju singlu, kuris per savaitę  buvo parduotas milijono egzempliorių tiražu.

Dainos klipas buvo pirmasis pasaulyje, nufilmuotas „IMAX“ formatu, o muzikinėje video platformoje „Vevo“ jis greičiau nei kiti sulaukė 100 mln. peržiūrų.

 

13. Katy Perry, Juicy J – Dark Horse

2,38 milijardo peržiūrų

Labai arti Adele's „Hello“ buvo ir „Dark Horse“ daina. Tačiau verta paminėti, kad Katy Perry daina „YouTube“ socialiniame tinkle buvo beveik 12 mėnesių ilgesnį laiką. Taigi artimiausiu laiku įrašo populiarumas gali nukristi.

 

12. Ed Sheeran – Thinking Out Loud

2,42 milijardo peržiūrų

Ed Sheeran yra vienas populiariausių atlikėjų ne tik „YouTube“, bet ir, pavyzdžiui, „Spotify. Šiame klipe jis šoka su Amerikos šou „So You Think You Can Dance“ dalyve. Remiantis kai kuriais pranešimais, Sheeran teko treniruotis po penkias valandas per dieną.

 

11. Enrique Iglesias, Descemer Bueno, Gente de Zona – Bailando

2,54 milijardo peržiūrų

„Bailando“ pasirodė anglų ir portugalų kalbomis, tačiau ispanų kalbos versija sulaukė didžiausio dėmesio. Be to, muzikinis klipas tapo pirmuoju vaizdo įrašu ispanų kalba „YouTube“ tinkle, kuris surinko milijardą peržiūrų.

 

10. Katy Perry – Roar

2,58 milijardo peržiūrų

Katy Perry yra viena iš atlikėjų, kuri sąraše vienu metu yra su dviem įrašais. „Roar“ – gana standartinė pop kompozicija, kuri užėmė pirmąsias vietas iškart keliose šalyse.

Kai daina pasirodė, gerbėjai apkaltino Perry, kad ji kopijuoja Sara Bareilles dainą „Brave“. Tačiau pastaroji nepateikė kaltinimų dėl plagiato.

 

9. Taylor Swift – Shake It Off

2,61 milijardo peržiūrų

Žodžiai „Haters gonna hate“ dainoje „Shake it Off“ išgarsino ją ir atnešė sėkmę pasauliniuose hituose. Kai kurie netgi tiki, kad būtent iš šios dainos ir gimė populiari frazė, bet iš tikrųjų ji kilusi iš grupės „3LW“ dainos „Playas Gon Play“.

 

8. Maroon 5 – Sugar

2,7 milijardo peržiūrų

Šis vaizdo įrašas yra naujausias sąraše. Grupė susivienijo su komedijos „Nekviesti svečiai“ režisieriumi David Dobkin. Kartu jie keliavo po Los Andželą, netikėtai įsiverždavo į vestuves ir nustebindavo jaunavedžius savo pasirodymu.

Taip klipas ir pasirodė. Kiekvienose vestuvėse tik vienas žmogus žinodavo, kad pasirodys kažkokia grupė, tačiau būtent kokia – pranešta nebuvo.

 

7. Justin Bieber – Sorry

2,97 milijardų peržiūrų

Į „YouTube“ TOP 15 pateko ne populiarioji Bieber „Baby“, o jo 2015 metų hitas „Sorry“. Tačiau, nepaisant to, kad daina yra gana įsimintina, jo klipas nesulaukė ypatingo dėmėsio. Visas vaizdo klipas susideda iš monotoninių šokių baltame fone.

 

6. Mark Ronson, Bruno Mars – Uptown Funk

3,16 milijardų peržiūrų

„Uptown Funk“ buvo populiariausia daina JAV net 14 savaičių iš eilės. Daina laimėjo du „Grammy“ apdovanojimus ir vieną „BRIT Awards“ muzikinį apdovanojimą.

Ši kompozicija dėl melodijos taip pat buvo apkaltinta plagiavimu. Prieš Mars ir Ronson buvo pateikti penki skirtingi ieškiniai. Du iš jų buvo ne teisminiai, o dėl vieno oficialus dainų atlikėjų sąrašas žymiai išsiplėtė. Du atvejai dar svarstomi iki šiol..

 

5. PSY – Gangnam Style

3,18 milijardo peržiūrų

Garso takelis tapo tikru fenomenu. Jis buvo pirmose vietose net 30 šalių, šokių judesius iš vaizdo įrašo šoko pasaulio lyderiai ir sporto žvaigždės, o Pietų Korėjos užsienio reikalų ministras Ban Ki-moon dainą pavadino „jėga pasaulio taikai“ (force for world peace). Kitas PSY kūrinys „Gentleman“ – nesulaukė tokio populiarumo.

 

4. Masha and The Bear (Maša ir lokys) – 17 serija „Maša plius košė“

3,21 milijardo peržiūrų

Vaikų animacinio serialo „Maša ir lokys“ 17 – oji serija yra populiariausias ne muzikinis vaizdo įrašas „YouTube“ socialiniame tinkle, o taip pat ketvirtasis šiame sąraše. Šioje serijoje aktyvi mergaitė išvirė labai daug košės ir ja pamaitino visus, ką tik galėjo.

 

3. Ed Sheeran – Shape of You

3,67 milijardo peržiūrų

Ed Sheeran prisijungė prie Katy Perry ir tapo antruoju dainininku su dviem vaizdo įrašais šiame sąraše. „Shape of You“ – pop muzika su išraiškingais jamaikietiškais motyvais. Muzikiniame klipe su muzikantu sudalyvavo amerikiečių šokėja Jenny Peguski ir buvęs sumo imtynininkas Yamamotoyama Ryūta.

 

2. Wiz Khalifa, Charlie Puth – See You Again

3,68 milijardo peržiūrų

Garso takelis iš filmo „Fast and Furious 7“ (Greiti ir Įsiutę 7) skamba pagerbiant vieno pagrindinių filmo aktorių Paulo Walkerio atminimą. Aktorius žuvo per automobilio avariją 2013 m., kuomet dar filmavosi seriale. Vėlesnėse serialo vietose Paulą pakeitė jo broliai Kalebas ir Kodis.

 

1. Luis Fonsi, Daddy Yankee – Despacito

5,39 milijardo peržiūrų

Hitu tapusi „Despacito“ daina skriejo į viršutines aukštumas net 47 šalyse, o dar šešiose šalyse pateko į dešimtuką. Tai pirmasis ispaniškasis įrašas, kuris pasiekė lyderio pozicijas JAV. Ankstesnis kūrinys buvo „Macarena“ (1996 m.).

Dainos klipas greičiau už likusius surinko milijardą peržiūrų – tik per 97 dienas. „Gangnam Style“ tam prireikė penkių mėnesių.