5 mitai apie išmaniųjų telefonų remontus

2018.02.11

Išmanieji telefonai: mitai apie remontus ir jų išsklaidymas

Galbūt jūs netyčia supylėt savo išmanųjį telefoną vandeniu arba jį numetėte, ir jis nustojo veikti? Nenorite nešti telefono į aptarnavimo centrą, nes bijote aukštų paslaugų kainų? Gal nusprendėte paskaityti internete, kaip galima greitai suremontuoti telefoną be papildomų išlaidų? Tuomet patarsime gerai apgalvoti, prieš priimant sprendimą, ar verta šalinti gedimą patiems. Rekomenduojame jums perskaityti žemiau pateiktą informaciją, kuri išsklaidys keletą populiarių "namų" remonto mitų.

Mitas Nr. 1: Ryžiai ištraukia drėgmę ir išgelbsti vandeniu aplietą išmanųjį telefoną

Greičiausiai jūs ne kartą girdėjote ar skaitėte internete, kad ryžiai gali sugerti drėgmę, kuri papuolė į išmanųjį telefoną. Atminkite: ryžiai visiškai neefektyvūs, kaip drėgmės sugerėjai, be to, jie gali rimtai pakenkti telefonui. Reikėtų pabrėžti, kad ryžių kruopose yra tam tikras procentas cukraus ir krakmolo, o tai tik pagilina problemą, nes pagreitina prietaiso motininės plokštės koroziją.

Mitas Nr. 2: Ilgai užtrunka telefono remontas

 

Laikas, per kurį bus atliekami remonto darbai, priklauso tik nuo įrenginio gedimo sudėtingumo. Pavyzdžiui, jei norite pakeisti ekraną, galinį dangtelį ar klavišus, tai užtruks tik kelias valandas, o kartais net mažiau. Jūs neturėtumėte jaudintis dėl to, kad ilgam laikui turėsite likti be savo pagrindinio padėjėjo.

Mitas Nr. 3: Įtrūkimai ekrane yra nedidelė problema

 

Manote, kad įskilęs ekranas veikia tik telefono išvaizdą? Tuomet pasiruoškite tam, kad po kurio laiko ekrane atsiras vadinamos tamsios dėmės. Turint tokius defektus ant ekrano, jums bus labai sunku valdyti išmanųjį telefoną, ir laikui bėgant jūs turėsite nusipirkti naują įrenginį.

Mitas Nr. 4: Po remonto telefonas nebeveiks, kaip anksčiau

Tikriausiai jūs manote, kad po remonto jūsų išmanusis telefonas nebeveiks taip sparčiai, kaip anksčiau. Tačiau tai tik dar vienas mitas, kuris neleidžia daugeliui priimti tinkamo sprendimo. Pasinaudoję elektronikos aptarnavimo centro paslaugomis, jūs tikrai pajausite, kad telefonas dirba taip pat efektyviai ir sklandžiai, kaip ir po pirkimo. Ir visa tai dėka to, kad profesionaliose aptarnavimo centruose dirba kvalifikuoti meistrai, kurie, naudodamiesi aukšto lygio įranga ir originaliomis atsarginėmis dalimis, sugebės pašalinti bet kokio sudėtingumo gedimą per trumpiausią įmanomą laiką.

Mitas Nr. 5: Garantinius įrenginius visada suremontuos nemokamai

Dar vienas plačiai paplitęs mitas yra nuomonė, kuria vadovaudamiesi daugelis pirkėjų mano, kad jų mobilusis telefonas bus nemokamai suremontuotas, esant bet kokiam gedimui, jei įrenginys turi garantiją. Mes pastebime, kad taip nėra, nes jei, pavyzdžiui, sudaužote ekraną arba numetėte išmanųjį telefoną ant grindų ir jį pažeidėte, pardavėjas atsisakys nemokamai jį taisyti, nežiūrint į tai, kad įrenginys turi garantiją. Todėl rekomenduojame neleisti laiko veltui, jokiu būdu neatlikti remonto patiems, bet geriau kreipkitės į profesionalų remonto servisą dėl pagalbos. Specialistai pašalins bet kokį sutrikimą per trumpiausią laiką.