2020 metų olimpinių žaidynių uždarymas sujaukė „Samsung“ marketingo planus Japonijoje

2020.03.30

 

„Samsung Galaxy S20“ serijos telefonai, be abejonės, yra vieni geriausių šiemet išleistų prietaisų. Vis dėlto susidomėjimas jais nėra toks didelis, kokio tikėjosi „Samsung“.

 „Galaxy S20“ serijos pardavimų statistika nėra tokia gera kaip „Galaxy S10“. Viena iš priežasčių gali būti neseniai prasidėjusi koronaviruso epidemija, tačiau įtakos turi ir kiti faktoriai, pavyzdžiui, daugumai vartotojų naujosios serijos modelių kaina yra pernelyg aukšta. Visgi dėl technologinės pažangos, kainos padidėjimas yra kažkiek pateisinamas. Pranešama, kad „Samsung“ planavo pasipelnyti iš Tokijuje turėjusių vykti olimpinių žaidynių, tačiau renginio atšaukimas sujaukė kompanijos marketingo planus.

„Samsung“ buvo vieni pagrindinių renginio rėmėjų.

Panašu, kad „Samsung“ turėjo didžių planų, susijusių su „Galaxy S20“ serija, olimpinėms žaidynėms. Kompanija netgi turėjo būti pasauliniai išmaniųjų telefonų partneriai, o tai reiškia, kad „Samsung“ į tai įdėjo daug pastangų. Su „Samsung“ planais susipažinęs kompanijos atstovas „Reuters“ žurnalistams pranešė:

„Kompanija norėjo pasinaudoti olimpinių žaidynių proga, kad sutvarkytų reikalus Japonijoje. Taigi, dabartinė situacija yra bloga. Telefono paklausos pagreitis iki olimpinių žaidynių taip pat bus dingęs.“

Reklaminė kampanija buvo kritinis faktorius kompanijai, norint sulaukti daugiau dėmesio Japonijos rinkoje. Šiuo metu „Samsung“ rinkos dalis šalyje siekia šiek tiek daugiau nei 6%. Be to, pasaulinis susidomėjimas olimpinėmis žaidynėmis taip pat „Samsung“ padėtų parduoti savo prietaisus ir kitose valstybėse.

„Samsung“ laimei, olimpinės žaidynės buvo atidėtos iki kitų metų, todėl vilties vis dar yra. Vis dėlto kompanijai reikės sukurti naują marketingo strategiją skirtą „Galaxy S21“ serijai. Panašu, kad „Galaxy S20“ serijos prietaisų pardavimai ir toliau bus nuviliantys, todėl kompanijai teks priimti kitokius sprendimus, kad ištaisyti padėtį.