7 priežastys, kodėl „Apex Legends“ – geriausias „karališkasis mūšis“

2019.03.19

Nenuostabu, kad šis žaidimas per mėnesį pritraukė daugiau nei 50 milijonų žaidėjų.

1. Įspūdingas šaudymas

„Karališkasis mūšis“ yra šaudyklės pogrupio žaidimas. Nepaisant to, šio tipo žaidimuose dažnai pagrindinis dėmesys yra skiriamas ne šaudymui.

Šaudymas „Apex Legends“ beveik nepasikeitė nuo „Titanfall 2“ – vieno geriausių šiuolaikinių šaudyklių (abu žaidimus sukūrė buvę „Call of Duty“ kūrėjai). Pats šaudymo procesas yra įspūdingas.

Laikant ginklą, jaučiamas jo svoris, o kiekvienas sėkmingas nusitaikymas į priešą, atneša malonumą. Net jei jums nepatinka karališkieji mūšiai, žaidimą „Apex Legends“ tikrai verta pabandyti.

2. Apgalvotas žemėlapio dizainas

„Apex Legends“ autoriai akivaizdžiai praleido daug laiko dirbdami prie žemėlapio. Jame pažymėta daug detalių ir objektų, nėra jokių atvirų erdvių, kuriose žaidėjai būtų neapsaugoti. O pastatų, medžių, dėžių ir kitų objektų išsidėstymas leidžia jums visą laiką objektyviai mąstyti.

Dėka vertikalios lokacijos beveik kiekvienas taškas gali būti pasiekiamas įvairiais būdais, todėl jūs turite nuolat rinktis, kokiu keliu eiti. Mūšio metu daugelyje atvejų priešus galite apeiti iš kitos pusės.

Be to, visos žemėlapio vietos, gyvenvietės ir pastatai yra unikalūs, priešingai nei, pavyzdžiui, PUBG. Iš dalies todėl kovoje užpuolimai skirasi vienas nuo kito.

3. Personažų įgūdžiai, turintys įtakos žaidimo taktikai

Vienas iš pagrindinių „Apex Legends“ skirtumų tarp daugelio kitų „karališkųjų mūšių“ – personažai su unikaliais sugebėjimais.

Kiekvienas iš aštuonių herojų turi vieną pasyvų įgūdį, vieną aktyvų ir vieną „ulta“. Įgūdžiai turi įtakos žaidimui: jų tinkamas panaudojimas ir derinys gali atnešti pergalę komandai.

Taigi, kovotojas Bangalore paleidžia dūmines granatas. Tai naudinga, jei jums reikia pakelti kritusį komandos draugą arba pabėgti nuo susišaudymo.

Tačiau dar efektyviau tai derinti su Bloodhunter „ulta“, nes tai paryškina priešus ekrane. Pavyzdžiui, Bangalore gali užpildyti dūmais pastatą, kurį užėmė priešininkai, taip suteikdamas Bladhunter galimybę nebaudžiamai šaudyti į juos.

4. Pusiausvyra tarp „hardcore“ ir „arcade“

Daugelį „karališkųjų kovų“ lengva suskirstyti į „hardcore“ ir „arcade“. Pavyzdžiui, PUBG, su realistišku šaudymu aiškiai priklauso pirmajam tipui, o „Fortnite“, su šaudymo elementais priskiriamas antrajam tipui.

„Apex Legends“ yra tarp šių dviejų kategorijų. Viena vertus, žaidime skriejančios kulkos beveik visada skrenda tiesia linija, todėl pataikyti nesunku.

Kita vertus, žaidime vykstančios kovos vyksta žaibiškai, todėl norint laimėti, reikia greitai reaguoti.

Su kitais žaidimo aspektais esmė tokia pati. Mirtis rungtynėse nėra galutinis taškas, nes komandos nariai gali atgaivinti kritusį žaidėją, tačiau atskrendantis į pagalbą lėktuvas gali pritraukti konkurentų dėmesį. Laipiojimas per „ziplines“ yra patogus, tačiau tuomet lengva pamatyti veikėją, kuris leidžiasi lynu.

Visi žaidimo elementai yra paprasti, o tai tinka pradedantiesiems. Bet kuo ilgiau jūs žaisite, tuo lengviau pastebėsite mažus dalykus, kurie atveria naujas taktines galimybes ir suteikia žaidimui įdomumo.

5. Patogus žymėjimo mechanizmas

Paspaudę pelės ratuką, raidžių elementus RB ant „Xbox One“ arba R1 ant „PlayStation 4“, „Apex Legends“ žaidime galite atlikti pažymėjimą, kurį mato kiti komandos nariai.

Jūs galite pažymėti viską: priešą ar jo pėdsakus, ginklą, esantį ant žemės, praskrendantį kosminį laivą. Be to, jūs netgi galite pažymėti savo inventoriaus elementus, kad jūsų komandos nariams būtų aišku, kokio tipo ginklo jums trūksta.

Tai labai patogi sistema, leidžianti efektyviai bendrauti su grupe, net jei neturite mikrofono.

6. Geras optimizavimas

„Apex Legends“ neatrodo taip elegantiškai kaip, pvz., „Blackout“, tačiau jis puikiai optimizuotas. Žaidimas veikia be trikdžių net negalinguose kompiuteriuose bei bazinėse konsolių versijose.

„Apex Legends“ yra techninio optimizavimo pavyzdys.

7. Intuityviai suprantama „loot“ sistema

„Loot“ žaidime yra keturių rūšių retenybė, žymima skirtingomis spalvomis: balta, mėlyna, violetinė ir auksine. Kuo retesnis dalykas, tuo geresnės jo savybės. Taip pat skirtingos spalvos nurodo atitinkamų tipų ginklus ir šaudmenis: energetinis, lengvas, sunkus ir pan.

Ryškiai šviečiantis „loot“ gali būti matomas iš tolo, o žaidėjas beveik visada gali iš pirmo žvilgsnio suprasti, ar jam reikia kažko, ar ne.

Tuo pačiu metu nereikia prisiminti kiekvieno aptikto elemento tipo. Jei paspaudus mygtuką „imti“, elementas lieka gulėti ant žemės, reiškia atitinkamas lizdas jau užimtas tokiu pačiu ar dar retesniu elementu. Jei jūsų inventorius yra pilnas, ekrano centre pasirodys ryški piktograma.

Šis mechanizmas dirba su žaidimo dinamika, leidžiančia rinkti „loot“ ir labai greitai išvalyti savo inventorių. Be to, tokia sistema tampa lengviau suprantama pradedantiesiems – orientuotis pagal spalvą yra labai paprasta.