Kaip pasirinkti tinkamą užduočių tvarkyklę
2018.08.28
Pasiūlysime keletą patikrintų variantų, jums tinkamą galėsite pasirinkti pagal savo poreikius.
Programų ir paslaugų sąrašas turi dešimtis pavadinimų, neįmanoma analizuoti visų jų stipriųjų ar silpnųjų pusių. Todėl „Lifehacker“ jums paruošė paprastą instrukciją, kaip pasirinkti jums tinkančią užduočių tvarkyklę.
Įvertinkite realius poreikius
Kai kurie žmonės yra linkę pasirinkti idealią tvarkyklę. Jiems atrodo, kad jei suras tinkamą užduočių tvarkyklę, jie viską įvykdys laiku. Todėl žmonės vis daugiau ir daugiau laiko praleidžia ieškodami ir tvarkydami vis naujas programas, kurių nei viena pilnai neatitinka jų poreikių.
Kritiškai pažvelkite į savo dabartinę priemonę. Kas jums joje nepatinka? Kokių funkcijų šiuo metu trūksta? Atsakymus į šiuos klausimus užrašykite ant popieriaus lapo. Jei jūs taip ir negalėjote suformuluoti kažko konkretaus, tai greičiausiai ne esamo užduočių menedžerio kaltė, bet jūsų.
Analizuokite savo prašymus, klausimus, pageidavimus
Po to, kai tiksliai suformulavote savo pageidavimus, atėjo laikas juos išanalizuoti.
Užduočių tvarkyklę sudaro įvairios programos ir paslaugos. Kai kurios iš jų yra skirtos pirkinių sąrašo ir namų ūkio pareigų sudarymui, kitos gali būti naudojamos smulkių įmonių veiklos valdymui.
Visus užduočių valdymo įrankius galima suskirstyti į kelias dideles kategorijas:
- Asmeniniai – paprastų sąrašų sudarymas, be išplėstų galimybių.
- Komandiniai – idealiai tinka dalintis su šeima ar nedidele grupe.
- Profesionalūs – asmeninis darbo įrankis su pažangiausiomis funkcijomis.
- Vadybiniai – projektų ir darbuotojų valdymo sistema.
Po to, kai nuspręsite ko jums reikia, bus daug lengviau atsisakyti visų nereikalingų funkcijų ir rasti tinkamą variantą. Atkreipkite dėmesį, jog daugeliu atveju pageidautina, kad būtų naudojami keli įrankiai, kurių kiekvienas tinkamas konkrečiam atvejui.
Pasirinkite įrankį pagal savo poreikius
Asmeniniai – „Google Tasks“
„Google“ užduočių valdymo paslauga siūlo visas funkcijas, reikalingas kasdieniniam naudojimui. Kiekvienas sąraše esantis elementas gali turėti skirsnius ir komentarus. Užduotims priskiriamos nustatytos datos, tačiau nurodyti tikslaus laiko negalima. „Google Tasks“ užduotys yra integruotos į daugelį įmonės programų, taip pat juos turi „iOS“ ir „Android“ klientai. Dėl paprastos sąsajos ir suprantamų funkcijų, šio įrankio įsisavinimas nesukelia jokių sunkumų.
Alternatyvos:
- Microsoft To-Do
- Clear
- Apple Reminders
Komandiniai – „Trello“
„Trello“ yra daugelio žmonių mėgstamiausia programa, kurią galima panaudoti įvairiems tikslams. Įspūdingiausia šios paslaugos savybė yra jos aiškumas ir paprastumas. Tuo pačiu metu ji yra pakankamai galinga ir puikiai tinka ne tik asmeniniam naudojimui, bet ir mažų komandų darbui. „Lifehacker“ naudoja būtent „Trello“.
Alternatyvos:
- MeisterTask
- Any.DO
- Zenkit
Profesionalūs – „Things“
Tai viena geriausių darbo organizavimo programų. „Things“ turi puikų dizainą ir daugybę funkcijų. Šis įrankis visapusiškai naudoja GTD metodiką, todėl tai yra geriausias būdas padidinti asmeninį efektyvumą.
Alternatyvos:
- Wunderlist
- 2Do
- TickTick
Vadybiniai – „Todoist“
„Todoist“ yra viena iš pažangiausių užduočių valdymo programų. Joje yra visos būtinos funkcijos, įskaitant terminų nustatymą, užduočių kūrimą, projektų valdymą, nuorodų priskyrimą ir netgi elementų filtravimą pagal įvairias charakteristikas. Jūs galite dalintis užduotimis su kolegomis ir stebėti darbų eigą, todėl „Todoist“ gali būti visapusiškai naudojamas versle.
Alternatyvos:
- Asana
- Nozbe
- Airtable