„LG” ruošiasi gaminti „OLED” ekranus, skirtus „Apple”. Bus pristatytas 6.5 colių ekranas, galbūt jis bus panaudotas „iPhone 9 Plus” gamybai
2018.01.04
Šiemet "Apple" pagaliau sugebėjo sugrįžti ''su trenksmu''. Pagal išmaniųjų telefonų gamybą, "IPhone X" išleidimas dar kartą sugebėjo pakelti įmonę į pirmaujančiųjų gretas. Panašu, kad išmaniųjų įrenginių gamybos ir pristatymo rinkai vėlavimas buvo gerai suplanuotas žingsnis, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį ir tuo pačiu didinti gamybos pajėgumus.
"Apple" tiesiog neturi gamybos išteklių ''OLED'' pagaminimui,o tai yra svarbu, nes gamyba turi atitikti rinkos paklausą. Be to, "Face ID" ( veido atpažinimo funkcija ) nėra lengva tobulinti. Dabar, kai "Apple" pamažu grįžta į pirmaujančių gretas, galime manyti, kad galbūt kitais metais užims net lyderio pozicijas.
"LG" pristatys 6,5 colio OLED ekranus, skirtus "Apple". Šiemet "Cupertino" diferencijuos ''OLED'' tiekėjų bazes
"IPhone X" yra pirmasis "Apple" išmanusis telefonas, kuriame yra "OLED" ekranas. Šiuo metu Korėjos technologijų gigantė "Samsung" bendrovei "Apple" yra vienintelis ''OLED'' tiekėjas. Šie santykiai daugybei žmonių kelia susirūpinimą, atsižvelgiant į tai, kad kai kurie mano, jog "Apple" yra pagrindinis išmaniųjų telefonų konkurentas. Ir net jei amerikiečių kompanija viešai nepripažįsta, vis dėlto "Samsung" šiek tiek paveikė "Apple" į geresniają pusę.
Šiais metais viskas pasikeis, kadangi planuojama, jog "LG" tieks "Apple" OLED ekranus. 2017 m. pabaigoje pasklido gandai apie berėmius ''OLED'' ekranus ir veido ID nustatančią funkciją, skirtą ''iPhone X". Dabar atrodo, kad šie gandai pildosi. Korėjos žiniasklaidos pranešimai teigia, kad "Apple" pristatys ekranus 2018 metais.
Įmonė gamins minėtus korpusus savo ''E6'' gamykloje Pietų Korėjos provincijoje Gyeonggi. Planuojama, kad visas gamyklos gamybos pajėgumas bus 6 milijonai korpusų per mėnesį. Kita vertus "Samsung" bendrovei "Apple" pagamina 10 mln. korpusų per mėnesį. ''LG'' gamykla kitais metais neveiks pilnu pajėgumu. Taigi atrodo, kad ''Apple'' kompanija bus priklausoma nuo "Samsung" dar vienus kalendorinius metus.
"Apple" užsakomųjų paslaugų gamybos strategija buvo gerai suplanuota tuo metu, kai 90-ųjų pabaigoje grįžo Steve Jobs. Tada viskas buvo susiję su išlaidų mažinimu ir pavienių padalinių naikinimu. Tačiau dabar "Cupertino" bendrovė yra pasikeitusi.