STRAIPSNIAI
Aktualios naujienos
Naujausia mūsų klientams aktuali informacija

Populiariausių „Samsung“ išmaniųjų laikrodžių apžvalga

2018.08.04

„Samsung“ yra pasaulyje žinoma kompanija, viena iš lyderių, gaminanti aukštųjų technologijų komponentus, buitinius prietaisus, garso ir vaizdo įrenginius, mobiliuosius telefonus. Kompanija taip pat gamina ir išmaniuosius laikrodžius. Šie įrenginiai šiandien yra labai paklausūs, todėl papasakosime apie juos išsamiau. Pristatysime jums populiariausius modelius.

 

„Samsung Gear S2“ (Sport)

Tai vienas iš žinomiausių išmaniųjų laikrodžių modelių, esančių rinkoje. Išvaizda yra gana tradicinė, panaši į sportinius laikrodžius, tačiau turi daug daugiau galimybių ir nestandartinių funkcijų.

Ekrano įstrižainė yra 1,2 colio, tai nėra mažai, juk mes kalbame apie laikrodį. Jutiklinis „AMOLED“ ekranas su apšvietimu, raiška 360 × 360. Pikselių skaičius colyje yra 302, tai yra tikrai pakankamai daug. Palaiko „Android OS“, nors yra pagamintas „OS Tizen“ pagrindu. Turi IP68 apsaugą nuo drėgmės ir dulkių.

Turi daug parinkčių: garso ir vaizdo atkūrimas, kalorijų stebėjimas ir fizinis aktyvumas, pranešimų skaitymas, orų peržiūra, programų naudojimas, laikrodžio konstrukcijos keitimas, laikmatis, chronometras ir daug daugiau.

 

 

  • Operacinė sistema: „Tizen“
  • Platformos palaikymas: „Android“
  • Vibracija: taip
  • Korpuso medžiaga: plienas
  • Ekrano įstrižainė: 1,2 colio
  • Skiriamoji geba: 360 × 360
  • Įmontuojama atmintis: 4 GB
  • RAM: 512 MB
  • Sąsajos: „Bluetooth 4.1“, „Wi-Fi“, „NFC“
  • Baterijos talpa: 250 mAh

 

„Samsung Gear S2 Classic“

Tai tas pats „Samsung Gear S2“ (Sport), tik kitame korpuse. Kaip pastebėjote, šis įrenginys atrodo kaip įprastas klasikinis laikrodis (jis netgi turi odinę apyrankę), todėl iš išorės neįmanoma atspėti, kad tai yra išmanusis laikrodis.

Matmenys yra beveik tokie patys kaip ir ankstesniojo modelio - skirtumas yra toks mažas, kad atskirai galima net neminėti. Taigi, jei jums reikia išmanaus laikrodžio, o norėtumėte, kad jis atrodytų tarsi klasikinis, „Samsung Gear S2 Classic“ yra tinkamas pasirinkimas.

 

 

  • Operacinė sistema: „Tizen“
  • Platformos palaikymas: „Android“
  • Vibracija: taip
  • Korpuso medžiaga: plienas
  • Ekrano įstrižainė: 1,2 colio
  • Skiriamoji geba: 360 × 360
  • Įmontuojama atmintis: 4 GB
  • RAM: 512 MB
  • Sąsajos: „Bluetooth 4.1“, „Wi-Fi“, „NFC“
  • Baterijos talpa: 250 mAh

 

„Samsung Gear S“

Tai vienas iš pirmųjų „Samsung“ išmaniųjų laikrodžių modelių. Jame yra didelis stačiakampis ekranas su 2 colių įstrižaine. Be to, pats ekranas yra išlenktas. Ekrano skiriamoji geba yra didelė - 360 x 480 pikselių, pikselių skaičius colyje - gana reikšmingas 300 PPI.

Viena iš pagrindinių šio įrenginio savybių - tai „nanoSIM“ kortelės palaikymas - kortelė dedasi tiesiai į korpusą. Ar tai reiškia, kad laikrodį galima naudoti kaip telefoną? Taip, galite ne tik skambinti, bet siųsti ir gauti pranešimus.

 

 

  • Operacinė sistema: „Tizen“
  • Platformos palaikymas: „Android“
  • Vibracija: taip
  • Korpuso medžiaga: plastikas
  • Ekrano įstrižainė: 2 coliai
  • Skiriamoji geba: 480 × 360
  • Įmontuojama atmintis: 4 GB
  • RAM: 512 MB
  • Sąsajos: „Bluetooth 4.1“, „Wi-Fi“, „USB“, „GPS“
  • Baterijos talpa: 300 mAh

 

„Samsung Gear S3 Classic“

Įdomu tai, kad „Samsung“ pasirodžius „Gear S3“ nesustabdė „Gear S2“ gamybos. Kyla klausimas: kodėl? Iš tiesų tai skirtingi modeliai, kurie, papildo vienas kitą.

Pagrindinis skirtumas yra išvaizda. „Gear S3 Classic“ išvaizda labiau primena brangesnio laikrodžio modelį, pagamintą klasikiniu stiliumi. Jį yra lengva supainioti su kokiu nors kitu garsios prekės ženklo laikrodžiu.

Kuo šis išmanusis telefonas skiriasi nuo „Gear S2 Classic“? Pagrinde tuo, kad „Gear S3 Classic“ tapo sunkesnis ir yra šiek tiek didesnis, ekrano įstrižainė padidėjo iki 1,3 colių, buvo įdiegta nauja „Tizen“ operacinės sistemos versija, atsirado „Wi-Fi“ ir „GPS / GLONASS“, baterijos talpa padidėjo 1,5 karto, taip pat padidėjo RAM atmintis.

 

 

  • Operacinė sistema: „Tizen“
  • Platformos palaikymas: „Android“
  • Vibracija: taip
  • Korpuso medžiaga: plienas
  • Ekrano įstrižainė: 1,3 colio
  • Skiriamoji geba: 360 × 360
  • Įmontuojama atmintis: 4 GB
  • RAM: 768 MB
  • Sąsajos: „Bluetooth 4.2“, „Wi-Fi“, „NFC“, „GPS“, „GLONASS“
  • Baterijos talpa: 380 mAh

 

„Samsung Gear Fit 2“

Šis įrenginys yra labiau kaip fitneso apyrankė, tačiau, mūsų manymu, tai visiškai tinka išmaniojo laikrodžio apibrėžimui, nes jis turi tas pačias funkcijas kaip ir kiti panašūs įrenginiai, išskyrus tai, kad jis labiau orientuotas į sportuojančius asmenis.

Čia yra apsauga nuo drėgmės ir dulkių IP68, 1,5 colių ekranas su 216 × 432 pikselių skiriamuoju dydžiu, garso atkūrimas, 512 MB RAM ir 4 GB pagrindinės atminties, daug jutiklių, stebimas miegas, kalorijos ir fizinis aktyvumas.Apskritai, puikus prietaisas.

 

 

  • Operacinė sistema: „Tizen“
  • Platformos palaikymas: „Android“
  • Vibracija: taip
  • Korpuso medžiaga: plastikas, plienas
  • Ekrano įstrižainė: 1,5 colio
  • Skiriamoji geba: 216 × 432
  • Įmontuojama atmintis: 4 GB
  • RAM: 512 MB
  • Sąsajos: „Bluetooth“ 4.0 LE, „GPS“
  • Baterijos talpa: 200 mAh

 

Plačiau

15 populiariausių vaizdo įrašų „YouTube“ istorijoje

2018.08.21

Sąraše yra 14 muzikinių vaizdo įrašų ir vienas vaikiškas animacinis filmukas. „YouTube“ savo veiklą pradėjo 2005 m. Tais pačiais metais svetainėje pasirodė pirmasis vaizdo įrašas, sulaukęs milijono vartotojų peržiūrų, tai - „Nike“ reklama su futbolininku Ronaldinho. 2012 m. buvo pristatytas „PSY“ klipas „Gangnam Style“, kuris per trumpiausią laiką surinko milijardą peržiūrų.

Korėjos atlikėjo dainos vaizdo įrašas jau seniai nėra labiausiai žūrimas vaizdo klipas, tačiau jis vis iki šiol susilaukia dėmesio. Toliau pateikiama 15 daugiausiai peržiūrų surinkusių vaizdo įrašų per visą „YouTube“ istoriją.

15. Major Lazer, DJ Snake - Lean On

2,36 milijardo peržiūrų

„Lean On“ yra elektroninės muzikos šokių takelis, kuris užėmė pirmas vietas daugelyje šalių, įskaitant Australiją, Nyderlandus ir Suomiją. JAV ir Didžiojoje Britanijoje daina taip pat pateko į populiariausių topų viršūnes.

Didžioji video klipo dalis buvo nufilmuota Indijos valstijoje Maharaštroje (Maharashtra). Bet atskirų vaizdų siužetai buvo atlikti Stokholme.

 

14. Adele - Hello

2,37 milijardo peržiūrų

„25“ - tai trečiasis studijinis britų atlikėjos Adele albumas ir jame pasirodęs hitas „Hello“ tapo pagrindiniu albumo singlu. Daina Jungtinėse Amerikos Valstijose tapo pirmuoju singlu, kuris per savaitę  buvo parduotas milijono egzempliorių tiražu.

Dainos klipas buvo pirmasis pasaulyje, nufilmuotas „IMAX“ formatu, o muzikinėje video platformoje „Vevo“ jis greičiau nei kiti sulaukė 100 mln. peržiūrų.

 

13. Katy Perry, Juicy J - Dark Horse

2,38 milijardo peržiūrų

Labai arti Adele's „Hello“ buvo ir „Dark Horse“ daina. Tačiau verta paminėti, kad Katy Perry daina „YouTube“ socialiniame tinkle buvo beveik 12 mėnesių ilgesnį laiką. Taigi artimiausiu laiku įrašo populiarumas gali nukristi.

 

12. Ed Sheeran - Thinking Out Loud

2,42 milijardo peržiūrų

Ed Sheeran yra vienas populiariausių atlikėjų ne tik „YouTube“, bet ir, pavyzdžiui, „Spotify. Šiame klipe jis šoka su Amerikos šou „So You Think You Can Dance“ dalyve. Remiantis kai kuriais pranešimais, Sheeran teko treniruotis po penkias valandas per dieną.

 

11. Enrique Iglesias, Descemer Bueno, Gente de Zona - Bailando

2,54 milijardo peržiūrų

„Bailando“ pasirodė anglų ir portugalų kalbomis, tačiau ispanų kalbos versija sulaukė didžiausio dėmesio. Be to, muzikinis klipas tapo pirmuoju vaizdo įrašu ispanų kalba „YouTube“ tinkle, kuris surinko milijardą peržiūrų.

 

10. Katy Perry - Roar

2,58 milijardo peržiūrų

Katy Perry yra viena iš atlikėjų, kuri sąraše vienu metu yra su dviem įrašais. „Roar“ - gana standartinė pop kompozicija, kuri užėmė pirmąsias vietas iškart keliose šalyse.

Kai daina pasirodė, gerbėjai apkaltino Perry, kad ji kopijuoja Sara Bareilles dainą „Brave“. Tačiau pastaroji nepateikė kaltinimų dėl plagiato.

 

9. Taylor Swift - Shake It Off

2,61 milijardo peržiūrų

Žodžiai „Haters gonna hate“ dainoje „Shake it Off“ išgarsino ją ir atnešė sėkmę pasauliniuose hituose. Kai kurie netgi tiki, kad būtent iš šios dainos ir gimė populiari frazė, bet iš tikrųjų ji kilusi iš grupės „3LW“ dainos „Playas Gon Play“.

 

8. Maroon 5 - Sugar

2,7 milijardo peržiūrų

Šis vaizdo įrašas yra naujausias sąraše. Grupė susivienijo su komedijos „Nekviesti svečiai“ režisieriumi David Dobkin. Kartu jie keliavo po Los Andželą, netikėtai įsiverždavo į vestuves ir nustebindavo jaunavedžius savo pasirodymu.

Taip klipas ir pasirodė. Kiekvienose vestuvėse tik vienas žmogus žinodavo, kad pasirodys kažkokia grupė, tačiau būtent kokia - pranešta nebuvo.

 

7. Justin Bieber - Sorry

2,97 milijardų peržiūrų

Į „YouTube“ TOP 15 pateko ne populiarioji Bieber „Baby“, o jo 2015 metų hitas „Sorry“. Tačiau, nepaisant to, kad daina yra gana įsimintina, jo klipas nesulaukė ypatingo dėmėsio. Visas vaizdo klipas susideda iš monotoninių šokių baltame fone.

 

6. Mark Ronson, Bruno Mars - Uptown Funk

3,16 milijardų peržiūrų

„Uptown Funk“ buvo populiariausia daina JAV net 14 savaičių iš eilės. Daina laimėjo du „Grammy“ apdovanojimus ir vieną „BRIT Awards“ muzikinį apdovanojimą.

Ši kompozicija dėl melodijos taip pat buvo apkaltinta plagiavimu. Prieš Mars ir Ronson buvo pateikti penki skirtingi ieškiniai. Du iš jų buvo ne teisminiai, o dėl vieno oficialus dainų atlikėjų sąrašas žymiai išsiplėtė. Du atvejai dar svarstomi iki šiol..

 

5. PSY - Gangnam Style

3,18 milijardo peržiūrų

Garso takelis tapo tikru fenomenu. Jis buvo pirmose vietose net 30 šalių, šokių judesius iš vaizdo įrašo šoko pasaulio lyderiai ir sporto žvaigždės, o Pietų Korėjos užsienio reikalų ministras Ban Ki-moon dainą pavadino „jėga pasaulio taikai“ (force for world peace). Kitas PSY kūrinys „Gentleman“ - nesulaukė tokio populiarumo.

 

4. Masha and The Bear (Maša ir lokys) - 17 serija „Maša plius košė“

3,21 milijardo peržiūrų

Vaikų animacinio serialo „Maša ir lokys“ 17 - oji serija yra populiariausias ne muzikinis vaizdo įrašas „YouTube“ socialiniame tinkle, o taip pat ketvirtasis šiame sąraše. Šioje serijoje aktyvi mergaitė išvirė labai daug košės ir ja pamaitino visus, ką tik galėjo.

 

3. Ed Sheeran - Shape of You

3,67 milijardo peržiūrų

Ed Sheeran prisijungė prie Katy Perry ir tapo antruoju dainininku su dviem vaizdo įrašais šiame sąraše. „Shape of You“ - pop muzika su išraiškingais jamaikietiškais motyvais. Muzikiniame klipe su muzikantu sudalyvavo amerikiečių šokėja Jenny Peguski ir buvęs sumo imtynininkas Yamamotoyama Ryūta.

 

2. Wiz Khalifa, Charlie Puth - See You Again

3,68 milijardo peržiūrų

Garso takelis iš filmo „Fast and Furious 7“ (Greiti ir Įsiutę 7) skamba pagerbiant vieno pagrindinių filmo aktorių Paulo Walkerio atminimą. Aktorius žuvo per automobilio avariją 2013 m., kuomet dar filmavosi seriale. Vėlesnėse serialo vietose Paulą pakeitė jo broliai Kalebas ir Kodis.

 

1. Luis Fonsi, Daddy Yankee - Despacito

5,39 milijardo peržiūrų

Hitu tapusi „Despacito“ daina skriejo į viršutines aukštumas net 47 šalyse, o dar šešiose šalyse pateko į dešimtuką. Tai pirmasis ispaniškasis įrašas, kuris pasiekė lyderio pozicijas JAV. Ankstesnis kūrinys buvo „Macarena“ (1996 m.).

Dainos klipas greičiau už likusius surinko milijardą peržiūrų - tik per 97 dienas. „Gangnam Style“ tam prireikė penkių mėnesių.

 

Plačiau

Naujo „Xiaomi“ „Mi 4“ maršrutizatoriaus, kuris 4 kartus padid...

2018.09.07

Tai patvirtino testų rezultatai. Be internetinės prieigos šiandien gyventi būtų sunku.

 Tam didelę svarbą teikia ne tik interneto prieinamumas, bet ir jo kokybė. Jei puslapiai lėtai įkeliami ir ryšys nuolat trūkinėja, tai tiesiog sukelia nepatogumų.

Kodėl bevielis internetas kartais sulėtėja?

„Wi-Fi“ tinklo greitis priklauso nuo daugelio skirtingų veiksnių. Tai siųstuvo galia, vietos buvimo vieta ir signalo skleidimo kliūtys. Tačiau kartais didžiausią įtaką daro kitų įrenginių ir tinklų trukdžiai.

Belaidžiuose tinkluose naudojamos dvi dažnių juostos - 2,4 ir 5 GHz, dauguma įrenginių veikia būtent pirmojoje. Dėl to įrenginiai trukdo vienas kitam ir duomenų perdavimo greitis sumažėja.

 

 

Kartais problemą galite išspręsti tiesiog perrenkant kanalus. Tačiau šis metodas ne visada padeda, nes laisvų kanalų gali tiesiog nelikti. Ir tada yra tik viena galimybė - perėjimas prie 5 GHz dažnių juostos, kuri vis dar naudojama labai retai.Tačiau tam reikės naujo modernaus maršrutizatoriaus.

Kodėl būtent „Mi 4“ maršrutizatorius

 

Mes nebandysime jūsų nustebinti, išvardindami visas technines specifikacijas ir palaikomus standartus. Daugeliui paprastų vartotojų tai yra visiškai nereikalinga. Pakanka pasakyti, kad tai naujas modelis, kuris atsirado šį pavasarį. Taigi, jis palaiko naujas technologijas. 

 

Be to, „Mi WiFi 4“, kaip ir visi „Xiaomi“ gaminiai, atrodo puikiai. Tai gražus, nedidelis, balto plastiko prietaisas, kuris puikiai atrodys bet kurioje aplinkoje. 

 

Vienintelis trūkumas yra tai, kad trūksta sieninio tvirtinimo. Tačiau, jei tai yra labai būtina, tikrai nebus sunku padaryti keletą skylių ventiliacijos grotelėse ant galinio dangtelio. 

 

Dar viena teigiama įrenginio savybė yra puikus prietaiso kainos ir kokybės santykis. Žinoma, rasti galingesnį maršrutizatorių nėra sudėtinga, tačiau tai kainuos daug daugiau. Galite pabandyti sutaupyti, pirkdami pigesnį prietaisą, bet tada turėsite apsiriboti kokiu nors nežinomu kiniečių gamybos aparatu.

Kaip pajungti naują maršrutizatorių

Tai labai paprasta. Pirmiausia prijunkite įrenginį prie tinklo ir tada įstatykite savo paslaugų tiekėjo kabelį į mėlynai pažymėtą jungtį.

 

Po to turėtumėte savo išmaniajame telefone įdiegti specialią „Mi Wi-Fi“ programą. Be to, turite įvesti savo paskyros informaciją į „Mi“ paslaugas arba sukurti naują naudotoją. Daugeliu atvejų maršrutizatoriaus nustatymai yra įdiegiami automatiškai. Jums tik reikia nustatyti tinklo pavadinimą ir slaptažodį, tada įvesti šiuos duomenis visuose prijungtuose įrenginiuose. 

 

Jei turite rankiniu būdu įvesti savo interneto paslaugų tiekėjo pateiktus duomenis, tuomet turėsite prisijungti prie maršrutizatoriaus per žiniatinklio sąsają. Norėdami tai padaryti, įveskite 192.168.31.1 naršyklės adreso juostoje ir spustelėkite „Enter“. Prieš jus atsidarys maršrutizatoriaus valdymo skydas, kur galėsite atlikti visus reikalingus nustatymus. 

 

Taip, „Xiaomi“ maršrutizatoriaus „Mi 4“ žiniatinklio sąsaja yra prieinama tik kinų kalba, tačiau patyręs specialistas supranta, kad jį įdiegti nėra sunku. Tikimės, kad greitai pasirodys ir tarptautinė versija su lokalizacija skirtingoms šalims.

Išvados

„Mi 4“ bandymų rezultatai viršijo visus mūsų lūkesčius.

Visi įrenginiai, prijungti prie 5 GHz tinklo, parodė daugiau nei keturis kartus spartesnį duomenų perdavimą. Testuojant su pradiniu maršrutizatoriumi atsisiuntimo greitis buvo apie 15-20 Mbit / s, o po maršrutizatoriaus pakeitimo į „M4“ jis viršijo 80 Mbit / s.

Kalbant apie pasenusius įrenginius, jie prijungiami prie antrojo tinklo nuo „Mi 4“ iki 2,4 GHz. Šiuo atveju greičio padidėjimas nebuvo toks įspūdingas, tačiau vis tiek pastebimas. Ir svarbiausia - ryšys tapo stabilesnis, be gedimų ir trūkinėjimų, esant net didžiausioms apkrovoms. 

Jei norite pagerinti belaidžio tinklo kokybę savo bute,  „Xiaomi Mi Router 4“ yra puikus sprendimas. Jis yra šiuolaikinės išvaizdos, stabiliai veikia ir kainuoja tik 32 € .

 

Plačiau

Su gimtadieniu „Android“: kaip keitėsi operacinė sistema

2018.09.27

Nuo nemalonaus monstro iki idealios mobiliosios operacinės sistemos. Neseniai „Android“ operacinei sistemai suėjo 10 metų.

 Prieš dešimtmetį pardavimuose pasirodė „HTC Dream“, pirmasis komunikatorius su „žaliuoju robotuku“. Tada „Android“ neatrodė taip patraukliai, mažai ką sugebėjo, ir galvoti, kad ji taps „iOS“ žudike, galėjo tik visiški bepročiai optimistai. Tačiau nuo to laiko daug kas pasikeitė.

Trumpai leiskimės į istoriją ir sužinokime, kokia ši operacinė sistema buvo anksčiau.

„Android 1.0“

Išleidimo metai: 2008m.

Funkcijos: „Android“ taikomųjų programų parduotuvė, valdikliai ir pranešimai.

Pirmoji „Android“ visiškai nebuvo panaši į tą operacinę sistemą, kurią mes šiandien žinome ir mylime. Ji buvo tokia skurdi, kad labiau panašėjo į beta versiją, ir neturėjo šiai dienai mums įprasto „saldaus“ vardo. Tačiau „Android 1.0“ sistemoje jau buvo pranešimai - čia jie pasirodė dar anksčiau nei „iOS“ sistemoje.

Dar viena novatoriška idėja - tai programų parduotuvė. Tuomet ji buvo vadinama „Android Market“. Programų pasirinkimas nebuvo didelis. „App Store“ pasirodė tik po metų, nes „Cupertino“ kūrėjai net negalėjo įsivaizduoti, kad vartotojams reikės kažkokių programų, išskyrus tų, kurias jie jau buvo įdiegę į savo idealius išmaniuosius telefonus.

Be to, „Android 1.0“ galėjo pasigirti raštais pagrindiniame ekrane, kurių „iOS“ neturėjo. Ir pagaliau jau pirmoji „Android“ versija buvo su integruotu „Gmail“.

Ko gi neturėjo „Android 1.0“? Tai gražios sąsajos ir „multitouch“ technologijos. Padidinti ar sumažinti nuotraukų, kaip dabar, buvo neįmanoma. Ir ekrano klaviatūros tuomet „Android“ neturėjo - tekstą buvo galima įvesti tik per ištraukiamą klaviatūrą.

„Android 1.5 Cupcake“

Išleidimo metai: 2009m.

Funkcijos: trečiosios šalies valdikliai, ekrano klaviatūra, jutiklinis valdymas, automatiškai pasukamas ekranas, vaizdo įrašai.

Tai pirmasis svarbus atnaujinimas, nuo kurio versijos sistema pradėjo gauti kodinius įvairių desertų pavadinimus.

„Cupcake“ - pirmoji „Android“ versija, turinti ekrano klaviatūrą, taip pat palaikanti ne tik portreto, bet ir kraštovaizdžio režimą darbalaukyje.

Kita funkcija - trečiųjų šalių valdikliai. Nors jie buvo ir ankstesnėse „Android“ versijose, tačiau vartotojai negalėjo įdiegti savo valdiklių. „Cupcake“ operacinėje sistemoje „Google“ leido trečiųjų šalių kūrėjams kurti valdiklius savo programoms.

Ir pagaliau „Android Cupcake“ išmoko filmuoti. Prieš tai vartotojai galėjo tik fotografuoti.

„Android 1.6 Donut“

Išleidimo metai: 2009m.

Funkcijos: greita paieška, nauja galerija, paieška balsu, gestų valdymas ir įvairių ekranų dydžių palaikymas.

„Android Donut“ sistemoje „Google“ kūrėjai galiausiai atkreipė dėmesį į OS sąsają ir patogumą. Galerija tapo patogesne, sistemoje pasirodė gestų valdymo funkcija. Būtent šioje versijoje pasirodė nauja „Android“ funkcija - greitos paieškos laukelis, leidžiantis rasti informaciją apie raktinius žodžius ne tik internete, naudojant „Google“, bet ir vietiniuose failuose, kontaktuose ir užrašuose, neatidarant jokių programų.

„Donut“ sistemoje taip pat labai pasikeitė „Android Market“ sąsaja. Išaugo tiek nemokamų, tiek mokamų programų skaičius.

„Android 2.0 Eclair“

Išleidimo metai: 2009m.

Funkcijos: „Google Maps“ žemėlapiai, „HTML5“ palaikymas naršyklėje, ekrano užraktas, „gyva“ užsklanda.

„Eclair“ gavo įdiegtą „Google Maps“ programą, todėl GPS navigacijos įrenginių populiarumas sumažėjo. Kam pirkti nepigų įrenginį, nurodantį į kurią pusę pasukti, jei tai padaryti gali išmanusis telefonas su „Android“ sistema?

„Android Eclair“ naršyklė buvo atnaujinta, gavo „HTML5“ palaikymą ir galimybę vaizdo įrašus rodyti interneto puslapiuose. Kita nauja „Android 2.0“ galimybė - ekrano užraktas su „swipe to unlock“ funkcija bei muzikos garsumo reguliatorius. Ši idėja buvo pasiskolinta iš „iPhone“.

„Android 2.2 Froyo“

Išleidimo metai: 2010m.

Funkcijos: „Adobe Flash“, interneto skleidimas per Wi-Fi“.

„Android Froyo“ buvo išleista 2010 m., o pirmasis išmanusis telefonas, kuris gavo šį naujinį, buvo „Nexus One“. „Froyo“ sistemoje pasirodė „Adobe Flash“ palaikymas, paleidimo priemonėje padidėjo ekranų skaičius, o „Galerija“ buvo atnaujinta, ji tapo gražesne ir patogesnė.

Atsirado galimybė mobilųjį internetą skleisti per „Wi-Fi“. „Android“ užrakto ekranas pradėjo palaikyti PIN kodus. Anksčiau išmanųjį telefoną buvo galima užrakinti tik grafiniu raktu.

„Android 2.3 Gingerbread“

Išleidimo metai: 2010m.

Funkcijos: pagerintas našumas ir sąsaja, nauja klaviatūra, atsisiuntimų tvarkyklė, teksto įterpimas bei kopijavimas.

Tai viena iš sėkmingiausių, anuomet pasirodžiusių „Android“ versijų. Sistemos išvaizda tapo dar patrauklesnė, padidėjo nustatymų ir pritaikymo galimybės, pasikeitė raštų ir pradinio ekrano dizainas.

„Gingerbread“ gavo patobulintą klaviatūrą su jutikliniu įvesties palaikymu, kuris leido vartotojams vienu metu paspausti kelis klavišus ir greičiau įvesti tekstą. Bet svarbiausia, „Gingerbread“ versija išmaniesiems telefonams suteikė priekinės kameros palaikymą.

„Android 3.0 Honeycomb“

Išleidimo metai: 2011m.

Funkcijos: sąsaja, skirta planšetėms; naujas dizainas.

2010 m. „Apple“ pristatė pirmąjį „iPad“, tad ir „Google“ nusprendė sekti konkurento pavyzdžiu ir patekti į planšetinių kompiuterių rinką. „Android 3.0 Honeycomb“ gavo planšetinio kompiuterio sąsają ir naują dizainą. Nuo šiol Android sąsajos spalva buvo ne žalia, bet tamsiai mėlyna. Be to, „Honeycomb“ pagaliau atsisakė fizinių mygtukų. Dabar „Home“, „Back“ ir „Menu“ klavišai tapo programine įranga ir išsidėstė „Android“ sistemos apačioje.

Tiesa, be šių pakeitimų, „Honeycomb“ neturėjo jokių vertybių. Sistema sugebėjo stabdyti ir lėtinti net aukščiausios klasės įrenginių darbą. Taigi „Google“ greitai atsisakė savo idėjų ir suskubo išleisti kitą versiją.

„Android 4.0 Ice Cream Sandwich“

Išleidimo metai: 2011m.

Funkcijos: įdiegta užduočių tvarkyklė, sistemos optimizavimas, pakeistas dizainas, nauja naršyklė.

„Google“ istorija su „Honeycomb“ ir „Ice Cream Sandwich“ šiek tiek primena „Vista“ ir „Microsft“ „septintuką“. „Windows 7“ buvo panaši į „Vista“, o „ICS“ priminė „Honeycomb“. Naujoji „Android“ versija išsaugojo virtualius mygtukus, o mėlynas nesusipratimas, kuris pasirodė „Honeycomb“, virto stilingu dizainu. Sistemos greitis gerokai padidėjo.

Be to, „Ice Cream Sandwich“ turi tokias funkcijas: atrakinimas veidu, judriojo ryšio srauto stebėjimas, naujos pašto ir kalendoriaus programos bei galinga integruotoji naršyklė, kurios bent jau tik įsigijus išmanųjį telefoną nesinori pakeisti į trečios šalies siūlomas naršykles. 

„Android 4.1 Jelly Bean“

Išleidimo metai: 2012m.

Funkcijos: trumpesnis sąsajos atsako laikas, „Google Now“, naudotojų profilių palaikymas, pranešimų nustatymai, ekrano užrakto valdikliai.

Svarbiausias „Jelly Bean“ pokytis yra „Google Now“ funkcija, kurią galite greitai pasiekti pagrindiniame ekrane. „Google Now“ viename ekrane rodo kalendoriaus įvykius, el.laiškus, orų prognozes ir kitus duomenis. „Google Now“ iš tikrųjų yra „Google Asistant“ protėvis.

Be to, „Jelly Bean“ ženkliai pagerino „Android“ atsako greitį į sensorinį lietimą. Sąsaja tapo sklandesnė, šiek tiek panašesnė į „iOS“. Naujoje versijoje pasikeitė šriftas, padidėjo nustatymų ir pranešimų skaičius.

„Android 4.4 KitKat“

Išleidimo metai: 2013m.

Funkcijos: pagerintas našumas, baltos piktogramos pranešimų eilutėje, komanda „Ok, Google“.

„Android KitKat“ dar labiau pakeitė sistemos išvaizdą. Pranešimų eilutėje esančios mėlynos piktogramos (kur yra laikrodis ir įkrovos indikatorius) buvo pakeistos į baltą spalvą, todėl atrodo daug aiškiau ir gražiau. Tiesa, juodos ir mėlynos spalvos derinys dar nėra visiškai pašalintas.

Būtent „KitKat“ versijoje pasirodė galimybė pasiekti išmanųjį telefoną balso komanda „Ok, Google“. Be to, operacinė sistema gavo naują programos daviklį, pokalbių socialinį tinklą „Hangout“ (kurio nebuvo galima ištrinti), taip pat galimybę matyti programas per visą ekraną, uždengiant naršymo juostą.

„Android 5.0 Lollipop“

Išleidimo metai: 2014 m.

Funkcijos: „Material Design“, baterijos taupymo režimas, svečių režimas.

„Android Lollipop“ - pirmoji OS versija, kurioje „Google“ perėjo į savo „Material Design“. Dabar sistemos sąsaja tapo originali ir graži, nors ne visos trečiųjų šalių programos pateko į ją.

Naujoji operacinės sistemos versija sumažino įrenginių baterijos suvartojimą, sistemą papildė „RAW“ formato palaikymas ir daugybė kitų patobulinimų. „Android“·gavo „svečio režimo“ funkciją: dabar nesijaudindami galite duoti savo išmanųjį telefoną draugams.

Be to, „Android 5.0“ sistemoje pasirodė pirmoji „Android TV“ versija, kuri vis dar naudojama įvairiuose televizoriuose.

„Android 6.0 Marshmallow“

Išleidimo metai: 2015m.

Funkcijos: atrakinimas pirštų atspaudais, „Android Pay“, atskiras garsumo reguliavimas.

„Android Marshmallow“ toliau įgyvendino „Material Design“ koncepciją. Visoje sistemoje juodos spalvos meniu fonas buvo pakeistas balta spalva, todėl sąsaja tapo švaresnė ir patogesnė.

Buvo atnaujinta užduočių tvarkyklė, leidžianti patikrinti, kiek atminties naudoja programa. Dar viena naudinga funkcija - išskirti garsumo valdikliai: galima atskirai keisti pranešimų, skambučių ir muzikos garsumą.

Nauja operacinės sistemos versija daug dėmesio skyrė saugumui. Pirma, „Android“ įrenginiai gavo pirštų atspaudų jutiklius. Antra, anksčiau visi leidimai naudotis tam tikromis išmaniųjų telefonų programų funkcijomis būdavo užduodami diegimo metu (o vartotojas, žinoma, jų neanalizuodavo). Atnaujintoje operacinėje sistemoje užklausos rodomos, kai programos bando prieiti prie failų sistemos ar išmaniųjų telefonų funkcijų.

„Android 7.0 Nuga“

Išleidimo metai: 2016 m.

Funkcijos: VR akinių palaikymas, ekrano bendrinimas, „Google“ asistentas.

Pagrindinis „Nuga“ pokytis yra netinkamo „Google Now“ pakeitimas į „Google Assistant“. Be to, sistema išmoko grupuoti naujinius, o jų išvaizda pasikeitė į gerąją pusę.

„Nougat“ gavo „split screen“ ekrano padalinimą. Dabar savo išmaniojo telefono ekrane galite vienu metu įkelti dvi programas, kad patogiai galėtumėt naršyti, kalbėtis pokalbiuose ir žiūrėti „YouTube“.

„Android 8.0 Oreo“

Išleidimo metai: 2017 m.

Funkcijos: „paveikslėlis paveikslėlyje“, naujos piktogramos ir nustatymai.

Aktuali sistemos versija. „Android Oreo“ ir toliau juda daugiafunkcinių veiksmų kryptimi. Jame pasirodžiusi „paveikslėlio paveikslėlyje“ funkcija leidžia žiūrėti vaizdo įrašą mažame iššokančiajame lange virš pagrindinės programos - tai patogiau nei padalintame ekrane.

Pranešimai „Oreo“ sistemoje gavo dar daugiau nustatymų, tapo lankstesni ir naudingesni. Dabar juos galima suskirstyti pagal svarbą, o taip pat atidėti vėlesniam laikui, jei tuo metu negalite jų perskaityti.

Į „Oreo“ buvo pridėta naujų emocijų ir piktogramų, automatinis „Wi-Fi“ įjungimas ir išmanus teksto pasirinkimas.

„Android 9.0 Pie“

Išleidimo metai: 2018 m.

Funkcijos: išskirtinis valdymas tik gestais, prisitaikanti baterija, naujas dizainas.

Ši versija palaipsniui pradeda pakeisti „Oreo“. „Android Pie“ atnešė daug pakeitimų sąsajoje. Naršymo juostoje neliko mygtukų „Namai“, „Atgal“ ir „Meniu“ - dabar sistema valdoma išskirtinai gestais. Valdymo elementai tapo gražesni ir įgijo suapvalintą formą. „Android Pie“ gavo geresnį palaikymą išmaniesiems telefonams su išpjovomis.

Akivaizdu, kad „Google“ yra susirūpinusi, jog žmonės vis labiau prisiriša prie savo įrenginių. Nauja „Android Pie“ „Digital Wellbeing“ funkcija leidžia apriboti jūsų skaitmeninę priklausomybę, pateikdama išsamią statistiką apie tai, kiek valandų jūs praleidžiate naudodamiesi savo išmaniuoju telefonu. Programų laikmačiai gali riboti laiką, praleistą žaidžiant ar pramogaujant.


„Android“ nuėjo ilgą kelią. Kas laukia ateityje? Labiausiai tikėtina, kad netrukus pamatysime naują versiją - „Android Q“. Nors „Google“ jau keletą metų plėtoja planus „Android“ pakeisti Į „Fuchsia OS“.

 

Plačiau

7 ateities profesijos: ko mokytis šiandien, kad būtumėt užtikrinti...

2018.10.12

Jei norite ilgą laiką likti pageidaujamu specialistu ir dirbti jums įdomų darbą, tobulinkite įgūdžius technologijos srityse. 

Kūrybinių industrijų universiteto direktorė, festivalio „G8“ kalbėtoja Jekaterina teigia:

Universitetas jungia Didžiosios Britanijos dizaino mokyklą, kompiuterinių technologijų mokyklą Scream School, Maskvos kino mokyklą, architektūros mokyklą MARSH, Maskvos komunikacijų mokyklą MACS, Maskvos muzikos mokyklą ir verslo kūrybines industrijas.

Viena perspektyviausių karjeros plėtros sričių yra kūrybinės industrijos. Pagal CISAC (Tarptautinė autorių ir kompozitorių bendrijų konfederacija), bei audito ir konsultacinės bendrovės „Ernst & Young“ duomenis pasaulinės kūrybinių industrijų pajamos 2017 m. sudarė 3 proc. pasaulinio BVP.

Pasaulinėje darbo rinkoje jie teikia 29,5 mln. darbo vietų - tai yra daugiau negu automobilių pramonėje. 

Interaktyvus dizainas

Sprendimai, suvienijantys dizainą ir technologijas, yra taikomi įvairiose srityse: nuo pramogų pasaulio iki švietimo. Didžiausia taikymo sritis yra reklama.Prekiniai ženklai brendai atsitraukia nuo tradicinių technologijų ir ieško naujų komunikavimo kanalų.

Vienas iš šių kanalų yra interaktyvus dizainas. Tai yra projektai, kuriuose auditorija ne tik pasyviai žiūri į procesą, bet ir tiesiogiai dalyvauja jame..

Taigi net klasikinis nemokamų mėginių platinimas gali tapti įsimintinais nuotykiais ir sukelti milžinišką virusinį poveikį.

Peržiūrėkite „Delite-o-matic“ projektą. Reklamos agentūros „Clemenger BBDO Adelaide“ komanda paskelbė vaizdo įrašą tinkle, kuriame žmonės kovoja dėl užkandžių. Jis paplito po socialinius tinklus ir netgi buvo aptartas CNN naujienose, „Today Tonight“ pokalbių šou ir kt.

Profesijos paklausa taip pat yra tiesiogiai susijusi su augančia įvykių industrija. Generatyvinė grafika, žemėlapiai, sudėtingi vaizdo projektai, animacija, interaktyvūs įrenginiai tapo įprasta pramogų, švietimo, verslo renginių dalimi.

Šiai profesijai reikalingas tarpdisciplininis požiūris, žinios apie VR / AR / MR technologijas, gebėjimas dirbti su projekcinėmis ir lengvosiomis instaliacijomis bei naujomis technologijomis.

Kur mokytis: Didžiosios Britanijos dizaino aukštoji mokykla, kursas „Interaktyvios aplinkos dizainas“.

Skaitmeninio transformavimo specialistas

Informacijos ir kūrybinių technologijų plėtra yra glaudžiai susijusios. Abiejose pramonės šakose reikalaujama nuolat įgyvendinti idėjas ir kurti produktus, tad jos vis labiau tarpusavyje susipina. Verslo skaitmeninimas sukūrė naujų darbo vietų specialistams, gebantiems suformuoti architektūros procesus duomenų apdorojimo srityje, sukurti įmonės skaitmeninių produktų portfelį, įdiegti įvairias skaitmenines technologijas versle.

Skaitmeninės transformacijos ekspertas turėtų gerai išmanyti tokias priemones kaip dirbtinis intelektas, dalykų internetas, virtualioji realybė, robotų technika.

Jis yra atsakingas už bendrovės kapitalizacijos didinimą, įdiegiant skaitmeninius produktus, kuriant skaitmeninę ekosistemą ir formuojant vartotojo patirtį.Tendencijos analizė ir dizaino mąstymas - tai viskas ko reikia,

Bankai, mažmeninė prekyba, telekomunikacijos, žiniasklaida jau aktyviai dalyvauja pereinant prie skaitmeninės realybės.

Potencialiai ši specializacija bus naudinga IT specialistams, produktų kūrimo vadybininkams, rinkodaros specialistams, analitikams, konsultacinių agentūrų specialistams, verslo savininkams ir pradedantiesiems steigėjams.

Kur mokytis: „MACS“, Skaitmeninės transformacijos fakultetas.

„Showrunner“ - šou organizatorius

Nauja profesija, nors Holivude šioje rolėje save bando režisieriai David Lynch, Martin Scorsese ir David Fincher. „Showrunner“ - televizijos projekto širdis ir smegenys. Jis valdo televizijos laidas nuo idėjos sukūrimo proceso iki pasirodymo ekrane: kontroliuoja scenarijaus kūrimo procesą, sprendžia visą pagrindinių užduočių komplektą, pristato projektą klientams ir investuotojams, vadovauja gamybos procesui. Tai žmogus, kuris turi galvoti apie kūrybines ir gamybines kategorijas, visiškai suprasti serijinę rinką, jos reikalavimus bei vystymosi vektorius.

Viena iš pagrindinių pramonės šakų tendencijų - tai aukštos kokybės turinio, skirto plačiai tarptautinei auditorijai, kūrimas.

Ši profesija bus įdomi režisieriams, prodiuseriams, profesionalams, turintiems verslumo mąstymą ir kūrybinę kompetenciją.

Kur mokytis: „Showrunner“ programa.

Apšvietimo dizainas

Apšvietimo dizainas yra tarpdisciplininė profesija, kuri susiformavo apšvietimo inžinerijos, architektūros, dizaino, elektrikų ir scenografijos sankirtoje. Šios srities specialistas turėtų pasižymėti giliu supratimu apie apšvietimą ir turėti praktinės patirties naudojant įrangą, turėti erdvinį ir kūrybinį mąstymą.

Kaip jums patinka idėja: gatvės apšvietimas lempomis su SIM kortele, kurią galima nuotoliniu būdu valdyti (bendras „Philips“ ir „Vodafone“ projektas)? Arba „Tunable White“ lempos, kovojančios su mieguistumu? Šiuolaikiniai apšvietimo dizaineriai kuria stebuklus.

Pasak „McKinsey“ analitikų , pasaulinė apšvietimo rinka iki 2020 m. bus lygi televizijos pramonės apyvartai, o tai reiškia, kad specialistų, galinčių kokybiškai dirbti su apšvietimu, paklausa tik didės.

Tokio tipo specialistų yra labai maži, o susidomėjimas apšvietimo dizainu auga. Tai galima spręsti pagal investicijas, pavyzdžiui, miestų architektūros apšvietimui. Miesto valdžia ir komerciniai klientai reikalauja ambicingesnių ir gerai išvystytų pėsčiųjų takų, tad reikalingi specialistai nuo individualių pastatų ir kompleksų apšvietimo projektų sudarymo - iki visiškų miestų generalinių planų kūrimo.

Ši profesija yra įdomi kaip nauja karjerinė trajektorija architektams, inžinieriams, dizaineriams ir kitiems specialistams, susijusiems su interjero apšvietimo projektais, architektūrinėmis struktūromis, viešosiomis erdvėmis ir kraštovaizdžio objektais.

Kur mokytis: Architektūros mokykla MARSH, kursas „Apšvietimo dizainas“.

Dainų autorius

Dauguma muzikantų, net negali paaiškinti, kaip jie rašo dainų tekstus. Vakarų muzikos industrija jau seniai tokią veiklą vadina mokslu, turinčiu aiškius metodus ir priemones.

Įkvėpimas vis dar atlieka svarbų vaidmenį, tačiau dainų autorius kaip profesionalus rašytojas, žurnalistas ar „copywriter“ turi sugebėti dirbti griežtai pagal konkrečią menininko temą ir stilių, kurti bet kokio formato ir žanro muzikinius produktus.

Muzikos kaina kartais yra daug mažesnė už teksto kainą. Menininkai ir jų prodiuseriai yra pasirengę investuoti pinigus į gerus tekstus. Paprastai muzikantai atranda save kaip dainų autorių be etikečių pagalbos ir dažnai dirba su keliais žmonėmis. Tai didelis žaidimas, kuriame kiekvienas suinteresuotas sukurti naują hitą.

Jūs turite galimybę užimti savo nišą ir netgi gauti Nobelio premiją už teksto sukūrimą - kaip tai įvyko 2016 m. su amerikiečių muzikantu Bobu Dylanu - jis gavo apdovanojimą „už naujas poetinės raiškos priemones, suformuotas JAV dainų kūrybos tradicijoje“.

Ši kryptis gali būti įdomi muzikantams ir vokalistams, taip pat tiems, kurie dirba su dainų tekstais ir žodžiais.

Kur mokytis: Maskvos muzikos mokykla, dainų kūrimo ir muzikos atlikimo fakultetas.

Naujosios medijos prodiuseris

Kažkada reklama buvo vadinama komercijos varikliu, tačiau atsiradus technologijoms, kurios leidžia ją blokuoti, teisinių apribojimų augimui, verslui reikia ieškoti naujų kanalų, kurie pritrauktų dėmesį. Kūrybinio turinio kūrimas tapo tikru iššūkiu.

Naujosios medijos prodiuseris yra specialistas, galintis kurti aukštos kokybės vaizdo turinį įvairiems klientams ir platformoms: nuo internetinių kino teatrų ir žiniasklaidos iki telekomunikacijų įmonių ir palydovų operatorių. Jis turėtų sugebėti kurti scenarijus, suprasti pasakojimo, gamybos ir turinio skatinimo, pajamų gavimo ir teisinės projektų paramos specifiką.

Be to, tokio specialisto užduotis yra būti vizionieriumi, išrasti naujus formatus ir numatyti rinką, kurioje yra kur kas daugiau laisvės nei tradicinėse žiniasklaidos priemonėse.

Ši profesija gali būti įdomi kaip karjeros kilimo laiptai rinkodaros specialistams, tinklaraštininkams, režisieriams, prodiuseriams, scenarijų autoriams.

Kur mokytis: Maskvos kino mokykla, programa „Naujoji media“.

„Concept“ menininkas

Ar turite turtingą vaizduotę, gilų vidinį pasaulį ir gebėjimus piešti? Galbūt turėtumėte pažvelgti į menininko profesiją. „Concept“ menininkai yra specialistai, kurie kuria vizualinį kino, animacijos, kompiuterinių žaidimų ir kitų pramogų sričių dizainą. Jie yra atsakingi už viską, kas gali būti vizualizuota: nuo simbolių iki naujų pasaulių.

„Consept“ menininkai dabar reikalingi visur, kur reikalinga sukurti vizualų gaminio stilių. Tai gali būti tiek pasaulio koncepcijos sukūrimas kompiuteriniame žaidime, tiek filme - pavyzdžiui, atsimenate planetos „Pandora“ pasaulį iš „Avatar“, kosminius laivus iš „Star Wars“, o taip pat ir prekės ženklo talismanų kūrime, pavyzdžiui, „McDonald's“ meno kūrinys klounas.

Viena perspektyviausių sričių „Concept“ menininkams yra žaidimai. Kompanija „Newzoo“ pagal įvertinimus 2017 m. tapo orientyru: pajamos iš pasaulinės lošimų rinkos sudarė 109 milijardų JAV dolerių. Palyginimui, pasaulio filmų platinimo pajamos praėjusiais metais sudarė 40,6 mlrd. dolerių.

Į šią profesiją verta atidžiau pažvelgti, jei mokate piešti ir turite pagrindinius įgūdžius 2D ir (arba) 3D kompiuterinėje grafikoje.

Kur mokytis: kompiuterinių technologijų mokykla „Scream School“, programa „Concept - art“.

 

Plačiau

15 geriausių žaidimų apie piratus skirtingoms platformoms

2018.11.10

Jūsų laukia begalinės jūrų erdvės, didžiuliai laivai, kruvini mūšiai ir apiplėšimai.

1. „Risen 2: Dark Waters“

Platformos: PC, PlayStation 3, Xbox 360.

Skirtingai nei pirmoje dalyje, kuri labiau primena klasikinę fantaziją, „Risen 2“ dominuoja piratinės temos. Nepaisant to, žaidimas yra tiesioginis originalo tęsinys ir jame pasakojama apie pasaulį, kuriame iš ilgo miego prabudo baisūs titanai.

Tęsinyje herojus plaukia į Pietų salas, kur gyvena piratai, nes tik jie žino, kaip atsikratyti milžiniškomis būtybėmis, kurios tapo grėsme viso pasaulio žmonijai.

„Risen 2“ yra atviro pasaulio vaidmenų žaidimas. Užduotis čia galima išspręsti įvairiausiais būdais, o žaidėjo veiksmai tiesiogiai veikia aplinką.

 

2. „Assassin's Creed 4: Black Flag“

Platformos: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, Wii U.

Projekte kalbama apie anglų piratą Edward Kenuey - laivo „Galka“ kapitoną, paimtą iš Ispanijos laivyno. Ketvirtoje „Assassin's Creed“ dalyje daug dėmesio skiriama jūros kovoms.

„Black Flag“ žaidime vyrauja didžiulis pasaulis su daugybe salų ir keletu didžiųjų miestų, tarp kurių galite laisvai judėti savo laivu. Jūs galite jį tobulinti, plėsdami jo kovines funkcijas bei išvaizdą. Yra galimybė surinkti tikrą piratų komandą, kuri dainuos dainas, kol jūs plaukiosite begalinės jūros erdvėse.

 

3. „Sid Meier's Pirates!“

Platformos: PC, Xbox, PSP, Wii.

Garsiosios „Civilization“ serijos autoriaus spalvingas projektas padalintas į mini žaidimų serijas, kuriose reikalingi skirtingi įgūdžiai. Istorija pasakoja apie pagrindinio herojaus šeimą, pavergtą piktų ispanų didikų. Žaidime nebūtina judėti pagal siužetą: galite tiesiog tyrinėtini Karibų salas ieškodami nuotykių.

„Sid Meier's Pirates!“ jūs galite ne tik plaukioti jūromis ir dalyvauti intensyviuose mūšiuose, bet ir prekiauti, užgrobti laivus, kovoti su kardais ir netgi šokti.

 

4. „Sea of Thieves“

Platformos: PC, Xbox One.

Šiame „multiplayer“ žaidime jūs tapsite piratų laivo komandos nariu. Jums teks ieškoti lobių daugybėje salų, kovoti su skeletais ir jūriniais ropliais, taip pat su kitais žaidėjais, kurie gali norėti pagrobti jūsų uždirbtą turtą.

Denyje kiekvienas turi savo vaidmenį. Vienas žmogus gali užtaisyti patranką, kitas gali stovėti už didžiulio vairo, per kurį nieko nematyti, todėl trečiasis su kompasu rankose turi nurodyti kuria kryptimi plaukti. Tuo metu ketvirtasis žaidėjas gali lipti ant stiebo ir stebėti artėjančius pavojus.

 

5. „LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game“

Platformos: PC, PSP, PlayStation 3, Xbox 360, Xbox One, Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS.

Žaidimas sukurtas filmo „Karibų piratai“ pagrindu. Kol jūs keliaujate per lygius ir kovojate su įvairiais priešais, iš visur pasirodo LEGO detalės. Už jas galite nusipirkti personažų ir pasiimti juos į komandą.

Projekte daugiau nei 20 pažįstamų vietų ir įvairių scenų, paimtų iš skirtingų filmo vietų. Žaidimas dažnai grindžiamas žaidėjų sąveika, todėl įdomiausia žaisti su draugais.

 

6. „Corsairs 3. City of Lost Boats“

Platforma: kompiuteris.

„Corsairs“ yra kultinė piratų serija, pažįstama dėl savo plačių galimybių sąveikauti su aplinka. Šioje dalyje yra turtingas siužetas, taip pat didžiulis pasaulis, kuriame jūs galite užsiimti kuom tik norite.

Atlikite įvairias užduotis, kovokite su priešais ir mistiniais monstrais, pasinerkite po vandeniu ieškodami lobio. Dar viena svarbi detalė - galimybė rasti paslaptingą įlanką, kurioje išnyko ne vienas laivas.

Kuriant „Lost Ship“ seriją, joje dalyvavo žaidimo fanatai. Todėl čia atsižvelgiama į žaidėjų interesus.

Deja, skaitmeninėje formoje projekto nėra. Nusipirkti jį galite tik diske.

 

7. „Windward“

Platforma: kompiuteris.

Vaidmenų žaidimas su izometriniu vaizdu, kuriame skirtingo galingumo laivuose reikia plaukioti atsitiktinai sugeneruotu pasauliu. Galite kovoti su piratais, užsiimti prekyba ar tiesiog ieškoti lankytinų vietų - spręsti tik jums.

Jūs rasite miestus, kuriems reikia pagalbos ir išteklių, laivo pagerinimui. Galite atrakinti naujus talentus ir sugebėjimus, kurie padės jums kovoti. Taigi, kuo toliau pajudėsite nuo pradinio taško, tuo sunkiau ir įdomiau bus žaisti.

 

8. „The Secret of Monkey Island: Special Edition“

Platformos: PC, PlayStation 3, Xbox 360.

Sukurtas pagal legendinį „LucasArts“ kvestą, pritaikytas moderniems standartams. Tai žaidimas su nuostabiu humoro jausmu ir įdomiais galvosūkiais, kur neįtikėtinai naivus ir įdomus herojus leidžiasi ieškoti piratų lobio.

Specialiame leidime visos vietovės, simboliai ir objektai nupiešti nauju stiliumi. Kūrėjai perrašė muziką, įgarsino personažus ir taip pat pridėjo užuominų sistemą. Klasikinės versijos gerbėjai turės galimybę bet kuriuo metu nuo naujos grafikos sugrįžti prie senojo dizaino.

„The Secret of Monkey: Special Edition“ yra puiki proga susipažinti su vienu geriausiu vaizdo žaidimu, praeiti likusias serijos dalis, kurias sudaro penki žaidimai.

 

9. „Maelstrom“

Platforma: kompiuteris.

„Maelstrom“ žaidime atsidursite vandenyse, kur pilna kraujo ištroškusių piratų ir mirtinų monstrų. Turėsite pasirinkti vieną iš trijų frakcijų, kurių kiekviena turi unikalių laivų, bei prisijungti į jūros kovas su kitais žaidėjais.

Sunaikinę priešo laivus, gausite aukso, kurį galėsite panaudoti kovojimo jėgos pagerinimui, greitesniam judėjimui, komandos tobulinimui ir apsaugai. Taip pat galėsite samdyti kapitonus, kurie leis jums į laivą pritraukti daugiau žmonių ar padidinti šūvių galingumą.

„Maelstrom“ yra puikus pasirinkimas tiems, kurie domisi karališkojo mūšio žanru, tačiau yra pavargę nuo tradicinių šaulių ir nori kažko naujo.

 

10. „Tropico 2: Pirate Cove“

Platforma: kompiuteris.

Vieno iš populiariausių ekonominių simuliatorių antrą dalį autoriai nusprendė paskirti piratams. Jūs tapsite jų karaliumi, galėsite valdyti salą ir jos gyventojus padaryti laimingus. O tam reikia įvykdyti daug apiplėšimų ir darbų.

Kadangi „Tropico 2“ darbuotojai yra kaliniai, kiekvieną iš jų galima paaukštinti iki piratų bendruomenės. Pagrindinis žaidėjo tikslas - išsaugoti galią, siekiant kalinių laimės ir neleisti jiems atsipalaiduoti ar pabėgti.

Be šių dalykų, žaidime yra scenarijų, kuriuose būtina išgyventi nepalankiomis klimato sąlygomis.

 

11. „The Pirate: Caribbean Hunt“

Platformos: PC, iOS, Android.

Žaidimas su geru siužetu, kuris leidžia jums sėsti prie piratų laivo vairo ir leistis ieškoti nuotykių. Jūs galite dalyvauti didingose jūrų kovose su kontrabandininkais, prekybininkais ir kariuomenės nariais, taip pat pagerinti savo laivą ir patį personažą.

Pasirinkime yra 20 laivų klasių, taigi galima surinkti visą laivyną. Galima statyti pastatus ir vienu metu valdyti kelias bazes. Žaidime yra penkios tautos: jų požiūris į jus priklausys nuo jūsų veiksmų.

 

12. „Ships of Battle Age of Pirates“

Platformos: Android.

Jūs - laivo kapitonas, todėl galite keliauti į tokias vietas kaip Florida, Kuba ir Nassau, bei įveikti daug įvairių užduočių. Pavyzdžiui, nužudyti svarbius nusikaltėlius ir sukurti taiką. Taip pat jūs galite pradėti karą ir net bandyti nugalėti legendinį „Blackbeard“ kapitoną.

Žaidime yra daugiau kaip 20 laivų, kuriuos galima aprūpinti įvairių rūšių šaudmenimis. Be to, projektas pasižymi keliais siužetais, pagrįstas tikromis istorijomis. Dar vienas privalumas - puiki trimatė grafika.

 

13. „Crimson: Steam Pirates“

Platformos: iOS.

Žaidime pasakojama apie pirato Thomas Blood nuotykius. Pavojus jo laukia ne tik jūroje: danguje skraidžioja dirižabliai, kurie nuolat mėgina numesti degančią bombą, o povandeniniai laivai laukia galimybės paleisti mirtiną torpedą.

„Crimson: Steam Pirates“ jungia savyje strategiją ir veiksmus. Jūs turite valdyti ne vieną laivą, bet visą laivyną, kurio kiekvienas narys turi unikalių sugebėjimų.

 

14. „Scurvy Scallywags“

Platformos: iOS.

Įdomus žaismingas, šiek tiek primenantis „Brodvėjaus“ miuziklą. Vienas iš jo autorių yra Ronas Gilbertas, garsus žaidimų dizaineris ir scenaristas, kuris dirbo „Monkey Island“ serijoje.

„Scurvy Scallywags“ žaidime būtina su savo piratu keliauti aplink žaidimo lauką, renkant įvairius daiktus. Kelionės metu galėsite aplankyti džiungles, dykumą ir ledo salas, taip pat kovoti su jūros plėšikais ir baisiais monstrais.

 

15. „Nightmares from the Deep: The Cursed Heart“

Platformos: PC, iOS, Android.

Jei jums patinka galvosūkiai su objektų paieška, tada „Nightmares from the Deep“ jums tikrai patiks. Projekte pasakojama istorija apie muziejaus savininką, kurio dukrą pavogė piratas, pasiklydęs savo jausmuose.

Tai labai gražus aukštos kokybės žaidimas, su daugiau nei 40 kruopščiai nupieštų vietų ir sudėtingais, bet įdomiais mini žaidimais. O jei pabodo ieškoti paslėptų daiktų, galite pažaisti  loginį žaidimą „Mahjongą“.

 

Plačiau

Kaip „Android“ sistemoje sukurti atsarginę kopiją, kurios duomen...

2018.11.28

Išsaugokite nustatymus, programas, skambučių istoriją, pranešimus ir kitą jums svarbią informaciją.

„Android OS“ jau seniai gali įkelti duomenis ir nustatymus į „Google Drive“ debesį. Tačiau iki šiol ši sistema veikė automatiniu režimu, nedalyvaujant naudotojui. Naujos atsarginės kopijos kūrimas prasidėdavo tik tada, kai įrenginys buvo prijungtas prie maitinimo šaltinio ir „Wi-Fi“ tinklo.

Naujausiame „Google“ paslaugų atnaujinime atsirado galimybė atsarginę kopiją paleisti rankiniu būdu. Štai kaip tai padaryti.

  1. Atidarykite savo operacinės sistemos nustatymus ir raskite „Google“ skyrių. 
  2. Eikite į skyrių „Atsarginė kopija“. Čia pamatysite mygtuką „Pradėti kopijavimą“. Žemiau pateikiamas duomenų, kurie bus išsaugoti jūsų paskyroje, sąrašas. Tai apima skambučių žurnalus, pranešimus, kontaktus, „Android“ nustatymus, nuotraukas ir vaizdo įrašus bei programų duomenis, kurie palaiko šią funkciją.
  3. Spustelėkite mygtuką „Pradėti kopijavimą“ ir laukite proceso pabaigos.

Ši funkcija naudinga tais atvejais, kai jums reikia greitai išsaugoti visus svarbius duomenis saugioje vietoje. Pavyzdžiui, jei įsigijote naują išmanųjį telefoną ir norite į jį perkelti visą reikalingą informaciją, įskaitant sistemos nustatymus, programas, adresatus ir pranešimus.

Rankiniu būdu atsarginė kopija „Android“ išmaniuosiuose telefonuose atliekama etapais kartu su programinės įrangos naujinimais. Jei ši funkcija jums vis dar neprieinama, įsitikinkite, kad įdiegėte naujausią „Google“ paslaugų versiją.

 

Plačiau

Jums to reikia? 7 keistos „Android“ ir „iOS“ programos

2018.12.20

 

 

 

Socialinis tinklas be logikos, išmaniajam telefonui pavojingas žaidimas ir kiti keisti būdai laisvalaikio praleidimui.

Virtualiose parduotuvėse yra pakankamai žaidimų su absurdiškais siužetais, bet mes atrinkome keisčiausias programas, kurios, kaip sakoma, verčia susimąstyti.

1. Die With Me

Anoniminis susirašinėjimas tiems, kurių įrenginiuose senka baterija. Programa veikia tik tuo atveju, jei išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio baterija turi mažiau nei penkis procentus įkrovos. Situacija tampa emocinga, ypač jei jums yra reikalingas ryšys, ir nėra šalia elektros rozetės ar energijos banko. Programos kūrėjai leidžia dalintis su kitais vartotojais „paskutiniais žodžiais“ - prakeikimais, buitiniais įsireiškimais ar filosofinėmis mintimis. Tiesa, reguliariai iškrauti telefoną iki nulio, tik dėl to, kad pabendrauti su „mirštančiais“ nepažįstamais žmonėmis, mes nerekomenduojame: tai kenkia baterijai.

2. Hold On!

Sena, bet dėl nežinomos priežasties neprarandanti populiarumo programa, skirta užsispyrėliams. Užduotis - išlaikyti pirštą ant virtualaus mygtuko, kol „baigsis“ jūsų gyvenimas. Kuo ilgiau išlaikote, tuo aukštesnį rezultatą pasiekiate.Tai gali būti įdomu, jei norite ką nors pakviesti į dvikovą. Neseniai į „Hold On“ programą buvo pridėta multiplayer galimybė, leidžianti konkuruoti su kitais žaidėjais. Programos mėgėjai gali pabandyti apgauti programą užfiksuoto plunksnakočio pagalba - galbūt pavyks visą veiklą perduoti jam? Tačiau tai nebus sąžininga.

3. S.M.T.H.

Kaip aukštai jūs galite išmesti išmanųjį telefoną? Programa siūlo tai išsiaškinti. Ji matuoja aukštį ir išsaugo rezultatą, vilioja naujais rekordais. Galite konkuruoti su draugais ir kolegomis. Jūs juk žinote kuo tai baigsis? Beje, programos pavadinimas reiškia „Išsiųsk mane į rojų“. Žaidimas ne be priežasties pasiekiamas tik „Google Play“, o ne „App Store“. „Apple“ nusprendė veikti sąžiningai (arba sutaupyti garantinį aptarnavimą) ir pareiškė: „programa skatina elgtis neapgalvotai, ir tokie veiksma gali pažeisti įrenginį“.

4. Nothing

Tai programa, kuri nedaro nieko. Dėl to ji turi išskirtinį reitingą ir milijoną parsisiuntimų „Google Play“ parduotuvėje. Įjungus programą, pamatysite minimaliu šriftu užrašytą žodį „Nothing“. Periodiškai kūrėjai siunčia atnaujinimus ..., kurie nieko nekeičia. Tiesa, gerbėjai programoje aptiko velykinį kiaušinį. Norint jį pasiekti, reikia braukti ekranu įvairiomis kryptimis. Jei atspėsite judesių seką, žaidimas jus nukreips į „YouTube“, kur pamatysite vaizdo įrašą, kuris jus pamokys prasmės ieškoti paprastuose dalykuose.

5. Binky

Pseudo - socialinė žiniasklaida su nenuspėjamomis reakcijomis, o kartu veikianti prieš stresą. Vietinėje lentoje nėra nerimo keliančių naujienų ir buvusių bendraklasių, kurie atrodo laimingesni nei jūs. Tik šviesios vizualinės informacijos srautas. Į informaciją galite reaguoti, bet nemąstykite apie bendravimo kultūrą tinkle. Komentarai yra atsitiktiniai - juos jums rašo pati programa. Perbraukimas ekranu kairėn ar dešinėn nereiškia nieko. Mygtukas „Dalintis“ yra nenaudingas. Tai tik atsipalaidavimas ir pabėgimas nuo pagyrų lentos ir patiktukų, kurie socialiniuose tinkluose spindi kaip išsibarstę spalvoti fejerverkai.

6. I am not Rich

Programa, kurios net nereikia siųstis norint suprasti jos esmę. Tiesą sakant, dar neatsirado tokių, kurie būtų ją nusipirkę. Programa kainuoja apie 440 dolerių (385€). Čia ir yra prasmė: pažvelgus į kainą, kiekvienas supras, kad jie nėra pakankamai turtingi, kad galėtų išleisti pinigus nenaudingiems dalykams. Ši paraiška buvo sukurta atsakant į kitą, vadinamą „I Am Rich“ programą, kuri kai pasirodė kainavo 999 USD (apie 875€). Programoje nebuvo jokios veiklos - ji tik rodė raudoną brangaakmenį ir keistus vartotojo prioritetus. Dabar „App Store“ parduotuvėje yra prieinamas klonas „I Am Rich“ tik už 10€.

7. Yo

Programos vartotojai draugams gali siųsti žodį „Yo“ tekstinėje ir garsinėje pranešimų formoje, taip pat pridėti buvimo vietą. Atrodytų, kas neleidžia to daryti socialiniuose tinkluose ar tiesioginiuose pranešimuose? Sukurta programa „Yo“ per 8 valandas gavo 1 mln. USD investicijų, o 2014 m. „American App Store“ tapo populiaria socialine programa. Laikui bėgant, paslaugos populiarumas pradėjo kristi: žmonės tiesiog pavargo nuo jos. Tačiau programą, skirtą pagrindinėms operacinėms sistemoms net iki šiol galima atsisiųsti.

 

Plačiau

Kaip pasirinkti vaizdo plokštę

2019.01.11

Monitoriaus skiriamoji geba, procesoriaus galia ir kiti kriterijai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį.

1. Tikslas

Vienas iš pagrindinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti prieš perkant vaizdo plokštę, yra tai, kam jums ji reikalinga. Jei nesiruošiate žaisti žaidimų, redaguoti vaizdo įrašų ar dirbti su 3D, tuomet jums tikrai turėtų pakakti procesoriuje įmontuotos vaizdo plokštės galingumo.

Jei norite naudoti 4K turinį arba žaisti negalingus žaidimus, tuomet atkreipkite dėmesį į žemesnės kainos segmento vaizdo plokštes - pavyzdžiui, „NVIDIA GT 1030 Ti“ arba „AMD RX 550“. Galingesnės vaizdo plokštės, tokios kaip „GTX 1060“ ir „RX 570“ leis jums žaisti daugelį naujų žaidimų be didesnių problemų. Aukščiausias segmentas prasideda nuo „GTX 1070“ ir „RX Vega 56“ vaizdo plokščių - šių įrenginių pakaks net pačių reikliausių žaidimų paleidimui, esant aukštiems 4K nustatymams.

Ypatingai verta atkreipti dėmesį į „Titan Xp“, „RTX 2080“ ir „RTX 2080 Ti“, tai - puikus pasirinkimas mokymuisi dirbti kompiuteriu, vaizdo įrašų apdorojimui bei 3D modeliavimui.

2. Biudžetas

Pigiausi iš šiuo metu esančių vaizdo plokščių modelių yra „GT 1030“ ir „RX 550“. Tai yra itin biudžetiniai variantai, tačiau tik dvimačiams, seniems ar tiesiog negalingiems žaidimams, pvz., „Fortnite“ arba „Borderlands 2“, jiems tokios galios tikrai pakaks. Tokios vaizdo plokštės kainuoja 75 - 100 eurų.

Šiek tiek aukštesnio rango yra „GTX 1050 Ti“ ir „RX 560“. Jų kaina apie 140–165 eurų, ir jos yra pakankamai galingos, kad būtų galima žaisti naujus žaidimus su minimaliais ir vidutiniais nustatymais.

„GTX 1060“, „RX 570“ ir „RX 580“ yra vidutinio segmento atstovės. Jų pakaks patogiam žaidimui vidutinio ir aukšto lygio nustatymuose. Kainos svyruoja nuo 200 iki 350 eurų. Verta pažymėti, kad „GTX 1060“ turi 3 GB ir 6 GB atminties. Geriau rinktis didesnę versiją: kai kuriems moderniems projektams 3 GB jau nepakanka.

Aukščiausias vaizdo plokščių segmentas apima „GTX 1070“, „GTX 1070 Ti“, „RX Vega 56“, „RX Vega 64“ ir „GTX 1080“. Su šiais įrenginiais galėsite žaisti bet kokį žaidimą „ultra“ nustatymuose, o taip pat puikiai tiks virtualiai realybei, esant itin didelei skiriamajai gebai ir kelių monitorių konfigūracijoms. „GTX 1070“, „GTX 1070 Ti“ ir „RX Vega 56“ kainuoja apie 480 eurų, „RX Vega 64“ ir „GTX 1080“ – 590 eurų.

„RTX 2070“, „RTX 2080“, „RTX 2080 Ti“ ir „GTX 1080 Ti“ kainuoja nuo 500 iki 1300 eurų. Tai yra galingiausios vaizdo plokštės, kurios šiuo metu prieinamos vartotojams. Būtų beprasmiška jas įsigyti dėl „Full HD“ žaidimų - kol kas dar nėra sukurta projektų, kuriems reikalinga tokia galia. Tai gali būti naudinga tik tiems, kurie užsiima vaizdo įrašais ir vaizdų kūrimu bei apdorojimu (transliuotojams, filmų redaktoriams, 3D menininkams ir animatoriams), arba tiems, kurie nori mėgautis naujausiais „ultra“ žaidimais esant itin didelei skiriamajai gebai su 60 arba daugiau kadrų per sekundę.

3. Rezoliucija

Vaizdo plokščių veikimui žaidimuose didelę įtaka turi monitoriaus skiriamoji geba. Jei jūsų ekrano skiriamoji geba yra mažesnė nei „Full HD“ - 1 600 × 900, 1 280 × 720 ar 1 366 × 768, tuomet jums pakaks net biudžetinio varianto, pvz., „GTX 1050 Ti“, kad galėtumėte žaisti aukštuose nustatymuose.

„Full HD“ raiškai reikalinga bent „GTX 1060“ arba „RX 580“, o geriau - „GTX 1070“. Esant 2,560 × 1,440 skiriamajai gebai puikiai tiks „GTX 1070 Ti“. Kad galėtumėte patogiai žaisti 4K (3 840 × 2 160) žaidimus, jums reikia video kortos, ne prastesnės nei „GTX 1070“, tačiau geresniam veikimui reikalinga „RTX 2080“ arba „RTX 2080 Ti“ - jos suteikia 50 – 60 kadrų per sekundę greitį „ultra“ režime.

4. Procesoriaus galingumas

Renkantis žaidimams skirtą vaizdo plokštę, reikia nepamiršti kokio galingumo yra jūsų procesorius. Šiuolaikiniai projektai yra labai reiklūs šiam kompiuterio komponentui. Taigi, aukščiausias modelis, kaip antai „RTX 2080“, negalės pilnai veikti su vidutinio segmento procesoriumi, pvz., „I5-7500“. Net jei ir išleisite įspūdingą pinigų sumą vaizdo plokštei, jūs negalėsite žaisti „ultra“ žaidimų dėl šios aplinkybės.

Geriausia vaizdo plokštę rinktis iš to paties segmento, kaip ir procesorius. Biudžetiniam „i3“ arba „Ryzen 3“ - puikiai tiks biudžetinis „GTX 1050 Ti“. Procesoriui „I5“ arba „Ryzen 5“ geriausiai tiks „GTX 1060“, „RX 580“ ar „GTX 1070“. Galingiausiam „i7“ ar „Ryzen 7“ turėtumėte parinkti bent „GTX 1070“ o geriausia „RTX 2070“ ar „GTX 1080 Ti“.

Išimtis turi aštuntasis ir devintasis „Intel“ procesoriai: jiems galite pasirinkti vaizdo plokštes iš aukštesnio segmento, nes šie procesoriai yra greitesni ir galingesni nei jų pirmtakai. Pirmasis skaičius procesoriaus numeryje nurodo kelintos kartos jis yra. Pavyzdžiui, „i3-8100“ priklauso aštuntai kartai.

5. Modifikacijos 

Vaizdo plokštės skiriasi ne tik modeliais, bet ir gamintojais, pvz., MSI, Gigabyte, Palit ir ASUS bei modifikacijomis. Jei nusprendėte kokio modelio norite, bet negalite nuspręsti, kurią versiją rinktis, atkreipkite dėmesį į aušinimo sistemą, lusto galią ir liniją, kuriai priklauso vaizdo korta.

Pavyzdžiui, aušinimas turbinomis paprastai yra garsesnis už analogus. Du ar trys aušintuvai yra gana tylus ir efektyvus sprendimas. Mažai kortelei (apie 170 mm) paprastai pakanka vieno aušintuvo. Vaizdo plokštės su pasyviu aušinimu (t.y. be aušintuvų ir turbinų) yra visiškai tylios, tačiau jos turi būti dedamos į gerai vėdinamus korpusus.

Kai kurių modifikacijų pavadinimuose galima rasti raides OC (angl.k. „overclocked“). Tai reiškia, kad šių kortelių lustų galia buvo padidinta, ir jie tikrai yra produktyvesni nei jų analogai.

Kai kurios įmonės sukuria daugybę vaizdo plokščių modifikacijų. Taigi „Gigabyte“ linija „AORUS“, „ASUS ROG Strix“, „MSI GAMING X“ ir „Palit GamingPro“ apima galingiausias versijas.

Ieškodami tinkamo varianto, nepamirškite, kad net ir geriausi gamintojai turi nesėkmingų modelių. Prieš perkant būtinai perskaitykite produktų apžvalgas ir pažiūrėkite keletą atsiliepimų „YouTube“ ar kitose svetainėse.

Vaizdo plokštė dažnai yra brangus pirkinys, todėl geriausia ją pirkti iš parduotuvės, kurioje suteikiama garantija. Bet jei jūs neprieštaraujate gedimo atveju nusiųsti prietaisą pardavėjui paštu, tada galite pasižvalgyti į užsienyje esančias el.parduotuves - jose paprastai pirkti būna pigiau.

 

Plačiau

Pranešama, kad „Sony Xperia XZ4“ bus pirmasis telefonas, naudojan...

2019.01.31

„Sony“ mobiliųjų telefonų marketingo viceprezidentas Don Mesa neseniai pranešė, kad pasirodysiantis kompanijos flagmanas „Xperia XZ4“ turės įspūdingą kamerą.

 Iki šiol nebuvo daug informacijos apie telefono kameros sąranką, išskyrus tai, kad prietaisas naudos trigubą galinę kamerą. Tokią sąranką naudoja dauguma šiuolaikinių flagmanų. Vis dėlto „Sony“ flagmanas galimai išsiskirs nuo kitų dėl savo 52 MP pirminio objektyvo.

Pasirodysiantis „Sony Xperia XZ4“ puikiai tiks mėgstantiems dažnai fotografuoti.

Remiantis naujausiu pranešimu, „Sony Xperia XZ4“ naudos 52 MP objektyvą. Šiuo metu „Honor View 20“ su 48 MP jutikliu yra rekordininkas šioje srityje. Vis dėlto derėtų prisiminti, kad didelis megapikselių kiekis nėra viskas, ko reikia kamerai. Pranešama, kad telefonas gale turės tris objektyvus: 16 MP telefoto lęšį su F/2.6 diafragma, 52 MP kamerą su F/1.6 diafragma bei 0.3 MP ToF jutiklį su F/1.4 diafragma.


52 MP objektyvas atliks pagrindinės kameros funkciją, o jo diafragma suteiks galimybę fotografuoti detalius kadrus, esant mažam apšvietimui. Tikėtina, kad ToF jutiklis bus naudojamas gylio pajutimui. Ši kamera taip pat flagmanui gali atverti duris į papildomos realybės pasaulį.

Remiantis ankstesniais gandais, „Xperia XZ4“ bus varomas „Snapdragon 855“ čipsetu, naudos 6 GB RAM ir 128 GB vidinės atminties. Manoma, kad telefonas naudos 6.5 colių QHD+ OLED ekraną su 21:9 vaizdo santykiu, o tai reiškia, kad telefono ekranas bus aukštas ir puikiai tiks vartotojams, kurie dažnai naudoja savo telefoną vaizdo įrašų peržiūrai. Telefonas galimai bus pristatytas „MWC“ renginyje.

Nors šie parametrai ant popieriaus atrodo įspūdingai, norėdami konkuruoti prieš kitas industrijos įmones, „Sony“ turės pakeisti savo nekonkurencingų kainų įprotį.

 

Plačiau

„ActionDash“ parodys kiek laiko praleidžiate išmaniajame telefon...

2019.02.21

Programa pateiks išsamią visų naudojamų programų statistiką.

Su „Android Pie“ pasirodymu, kai kuriuose išmaniuosiuose telefonuose tapo prieinama „Digital Wellbeing“ funkcija, taip pat žinoma kaip „Digital Well-Being“. Jos pagalba vartotojai gali sužinoti kiek laiko jie praleidžia savo mėgstamiausiose programose ir kaip dažnai atrakina išmanųjį telefoną.

Deja, ši funkcija prieinama tik „Pixel“ išmaniuosiuose telefonuose ir kai kuriuose „Android One“ įrenginiuose. Ištaisyti neteisybę nusprendė „Action Launcher“ kūrėjai, išleidę programą, kuri ne tik pakartoja, bet ir žymiai išplečia „Digital Wellbeing“ funkcionalumą.

Programa vadinasi „ActionDash“. Siųstis ją gali visi įrenginių savininkai, kurie turi „Android 5.0 Lollipop“ ar naujesnę sistemos versiją. Programos naudojimui turite suteikti reikiamus leidimus.

„ActionDash“ pradžios ekrane rodoma kasdienės veiklos diagrama. Centre rodomas bendras programų naudojimo laikas, o žemiau - ekrano atrakinimo bei pranešimų skaičius. Viršuje esantis jungiklis leidžia įvertinti savo savaitės veiklą. 

Spustelėjimu arba braukimu į kairę, galite pereiti prie grafiko, kuriame bus nurodoma programos naudojimas pagal valandas. Jis yra padalintas pagal dienas, nurodant bendrą laiką, praleistą konkrečiose programose.

Spustelėję žaidimą ar programą, galite sužinoti visų sesijų trukmę, taip pat paleidimų ir pranešimų skaičių.

Trečiame pagrindinio skydelio skirtuke rodoma kiek kartų, kada ir kuriuo metu buvo atidarytos tam tikros programos. Panaši pranešimo santrauka pateikiama ketvirtajame skirtuke. Penktasis rodo bendrą informaciją apie atrakintą išmanųjį telefoną. 

Norėdami išvengti nereikalingų programų statistikos rodymo, nustatymuose galite išjungti sistemos įrankių ir jau ištrintų programų apskaitą.

Ten pat yra atsarginė duomenų kūrimo funkcija ir tamsios sąsajos tema. Tiesa, pastaroji yra tik „ActionDash Plus“ versijoje, kuri kainuoja apie 3 €.

Paraiška šiuo metu prieinama tik anglų kalba, tačiau ja naudotis nėra sudėtinga. „ActionDash“ pagrindinis dalykas yra statistika. Ir ji čia yra matoma. 

 

Plačiau

Pranešama, kad „Samsung“ ruošia dar du lankstomus telefonus, iš...

2019.03.06

„Samsung“ pristatė savo pirmąjį lankstomą telefoną „Galaxy Fold“ kartu su „Galaxy S10“ serija. Prietaisas Europos rinką pasieks gegužės 3 dieną, o Jungtinėse Valstijose telefoną bus galima įsigyti jau nuo balandžio 26 dienos.

Telefonas išsilanksto iš vidaus, tačiau pasirodė nauji pranešimai, teigiantys, kad „Samsung“ jau eksperimentuoja su naujais formatais. Pranešama, kad yra ruošiami dar du lankstomi telefonai.

Metų gale galimai bus pristatytas „Galaxy Fold“ įpėdinis su svarbiais dizaino patobulinimais.

Panašu, kad Pietų Korėjos gigantai apsvarsto du dizaino pasirinkimus: telefoną, kuris lankstosi horizontaliai nuo viršaus iki apačios ir vertikaliai išsilankstantį prietaisą, primenantį neseniai pasirodžiusį „Huawei Mate X“. Pranešime rašoma, jog dabartinis horizontaliai išsilankstančio telefono prototipas turi antrinį ekraną išorėje. „Samsung“ vėliau nuspręs, ar palikti šį ekraną, ar juo atsikratyti, atsižvelgiant į „Galaxy Fold“ pasirodymą rinkoje, kuris taip pat turi išorinį ekraną.


Vertikaliai išsilankstančiam telefonui nereiktų atskiro ekrano, kadangi pagrindinis ekranas taip pat būtų naudojamas kaip telefono ekranas. Dėl šios priežasties prietaisas būtų plonesnis už „Galaxy Fold“. Pranešama, kad „Samsung“ horizontaliai išsilankstantį telefoną pristatys iki šių metų galo arba kitų metų pradžioje. Abu prietaisai galimai naudos ekrane įmontuotą pirštų antspaudų skaitytuvą.



Šiuo metu „Samsung“ ieško sprendimų dėl „Galaxy Fold“ ekrano, kadangi jis tariamai lūžta po apytiksliai 10000 lenkimų. Vis dėlto neatrodo, kad kompanija greitu metu sugalvos kokį nors sprendimą ir vietoje to svarstoma suteikti galimybę vartotojams nemokamai pasikeisti ekraną.

Verta paminėti, kad jau buvo pastebėtas nežymus lūžis viduryje „Galaxy Fold“ ekrano, kuris buvo demonstruojamas „Unpacked“ renginyje. Kol kas neaišku, ar „Samsung“ pasiūlys sprendimą šiai bėdai, ar pirmieji lankstomo telefono vartotojai turės susitaikyti su problema. Vis dėlto vartotojai, mokantys tokią sumą už telefoną, neturėtų susidurti su panašiomis problemomis.

 

Plačiau