„iPhone“ įrenginiai yra mirę. Kas negerai su „Apple“ produktais?

2018.05.07

Tinklaraščio autorius Hacker Noon dalijasi savo įspūdžiais apie naudojimąsi „Apple“ išmaniuoju telefonu.

„iPhone“ greitai tampa pasenusiu įrenginiu

Savo „iPhone 6 Plus“ įrenginyje paspaudus ant bet kokios programos negaliu jos iškart paleisti. Daugelis programų rodo klaidą. Ir jei jos pagaliau atsidaro, tai su dideliu vėlavimu. Baterija greitai išsikrauna, o tuo metu techninės įrangos specialistai sako, kad viskas su ja yra gerai.

Pamenate, kaip „Apple“ pripažino, kad sulėtino išmaniuosius telefonus su senomis baterijomis? Taip, bendrovė išleido naują „iOS“ versiją, kurioje galima išjungti šią parinktį. Tačiau toks sprendimo priėmimas labiau panašus į bandymą išvengti bylinėjimosi išlaidų, nei rūpinimąsi vartotojais.

Kai bandau filmuoti, matau tik juodą ekraną. Padaryti nuotrauką taip pat yra problematiška: praeina namažai laiko, kol atsidaro programa. Be to, užraktas suveikia ne iš karto.

Šis telefonas prieš trejus metus veikė labai gerai. Dabar neigiama vartotojo patirtis gerokai atsveria minimalią „Apple“ išleidžiamų atnaujinimų naudą.

Turiu originalų „Moto X“ (2013 m.), ir jis vis dar puikiai veikia, neturiu nusiskundimų.

„Apple“ palaikymas yra nekompetentingas

Įvykis, kuris man nutiko nėra susijęs konkrečiai su „iPhone“. Tačiau jis yra parodomasis, kaip „Apple“ produkcijos gedimas gali sukelti vartotojui papildomų rūpesčių. Neseniai mano „MacBook“ nešiojamam kompiuteriui nulūžo apatinio dangčio kojelė. Įrenginys vis dar turėjo „AppleCare“ garantiją, todėl nuėjau į parduotuvę. Ten man pasakė, kad jie nepakeis nulūžusios apatinio dangčio kojelės, nes tai yra užsakomoji prekė. Tiesa, jie dar pasakė, kad mano atveju reikia pakeisti visą apatinę korpuso dalį, kuri kainuoja 250 dolerių.

Aš „Apple“ atstovui pasakiau, kad kreipsiuosi į „AppleCare“, kad padėtų išspręsti susidariusią problemą. Ir paprašiau parašyti kreipimosi tikslo paraišką. Darbuotojas atsakė, kad tai jis jau padarė.

Vėliau susisiekiau su techninės įrangos taisymo pagalbos specialistais, ir darbuotojas telefonu man pasakė, kad jau pakeitė kompiuterio galinio dangčio kojelę, todėl jokios paraiškos jis duomenų bazėje nemato.

Aš turėjau grįžti į parduotuvę, kad „Apple“ atstovas dar kartą apžiūrėtų mano nešiojamą kompiuterį ir patvirtintų, kad trūksta galinio dangčio kojelės. Vėliau aš vėl paskambinau į techninės įrangos taisymo skyrių, kad vėl patikrintų paraišką ir ją patvirtintų. Šį kartą viskas praėjo sklandžiai.

Tuomet aš paprašiau išsiųsti detalę į „Apple“ parduotuvę, kuri buvo arčiausiai mano namų. Po savaitės man paskambino ir pasakė, kad jau atsiuntė man reikalingą dalį. Tiesa, ji buvo pristatyta į parduotuvę kitoje miesto dalyje. Aš paprašiau išsiųsti ją į parduotuvę anksčiau nurodytu adresu. Techninės įrangos taisymo skyriuje man buvo pasakyta, kad tuomet jie turės grąžinti dalį į sandėlį, o tada tos parduotuvės darbuotojai turės pateikti užsakymą. Ir tik šiuo atveju ši detalė pateks pas juos.

Praėjus savaitei užsakymas pagaliau buvo įvykdytas ir pristatytas į reikiamą parduotuvę. Po to, kai pralaukiau dvi valandas, parduotuvės darbuotojas grąžino man „MacBook“. Aš apžiūrėjau jį ir pamačiau, kad atraminė kojelė vis dar buvo pažeista, sulūžusi. Vadybininkas paėmęs kompiuterį nuėjo ir sugrįžo po penkių minučių su suremontuota nešiojamo kompiuterio atramine kojele.

Pasirodo, kad jie ne tik nepataisė kompiuterio pirmą kartą, bet ir išlaikė mane dvi valandas, vietoj keletos minučių.

Taigi, jei norite pakeisti  „iPhone“ bateriją, jums gali prireikti laukti daugiau nei savaitę. Šiuo laikmečiu jums bus sunku išgyventi be išmanaus telefono tokį ilgą laiką. Todėl klausimas lieka atviras: ar tai kai kurių darbuotojų nekompetencija, ar bendrovė sąmoningai verčia žmones atsisakyti oficialaus palaikymo?

Pasenęs dizainas

Net „iPhone X“ išmanaus telefono dizainas, lyginant su „Samsung Galaxy S8“, atrodo pasenęs. Tai yra gana subjektyvu, tačiau „S8“ daug smagiau guli rankose. Kai žiūriu filmus, „OLED“ ekranas dėl idealios juodos spalvos susilieja su išmanaus telefono korpusu. Jis panašus į telefoną iš mokslinės fantastikos. „iPhone X“ ekranas turi gana platų rėmelį.

Palyginimui:

  • „Galaxy S8“ – 5,8 colio, „Super AMOLED“, kurio raiška yra 2960 x 1440 pikselių (pikselių tankis 570 taškų colyje), ryškumas – 1000 nitų, ekrano ir korpuso santykis – 83,6 proc.
  • „iPhone X“ – 5,8 colio, „True Tone OLED“, kurio raiška yra 2436 x 1125 taškų (pikselių tankis 458 taškų colyje), ryškumas – 625 nitų, ekrano ir korpuso santykis yra 82,9 proc.

Bet daugiausiai nepatogumų sukelia įpjova, esanti telefono viršutinėje ekrano dalyje. Dėl jos kai kuri informacija ekrane prarandama. Pavyzdžiui, naršant internete.

„Android“ ir „Galaxy S8“ turi geresnes funkcijas

1. Automatinis „LastPass“ užpildymas. Žinoma, tai yra programos funkcija, tačiau „iPhone“ įrenginyje ji veikia blogai.  

LastPass slaptažodžių tvarkytuvė

Kūrėjas: LogMeIn, Inc.

Kaina: nemokama

 

LastPass slaptažodžių tvarkytuvė

Kūrėjas: LogMeIn, Inc.

Kaina: nemokama

 

2. „NFC“ dviejų veiksnių autentifikavimas. Jūs galite naudoti „YubiKey“ „iPhone“ įrenginyje, tačiau tai reikalauja įrenginio rakto, kas yra labai nepatogu.

3. SD kortelių lizdas. Mano ankstesnysis „iPhone“ turėjo nepakankamai vietos. Vienintelė išeitis – pirkti naują telefoną.

4. Patikimos vietos telefono atrakinimui. Labai naudinga funkcija. Dėka jos, jums nereikės nuolat įvesti telefono slaptažodžio būnant namuose ar darbe.

5. „Samsung Pay“ veikia bet kuriame terminale, išskyrus bankomatus, „Apple Pay“ – ne.

6. Pranešimai „Android“ įrenginyje gaunami patogiau.

7. Nereikia pirkti papildomos įrangos ausinėms.

8. Galite pats pasirinkti kaip atrakinti telefoną: slaptažodžiu, pirštu ar veidu.

9. Papildomos baterijos taupymo galimybės.

10. „Gear VR“.

11. Integruota spamo filtravimo programa.

12. Papildomas aparatūros mygtukas. Tai yra šoninis mygtukas, kuriuo galima pasiekti „Bixby“. „BxActions“ pagalba jūs galite jį nustatyti taip, kad juo būtų įjungiamas žibintuvėlis.

13. „Android“ sistemoje yra daug lengviau sukurti atsarginę kopiją. Jums nereikia įdiegti „iTunes“ ar mokėti už „iCloud“.

14. Telefonas nepereis į miego režimą, kol žiūrite į jį.

„IOS“ neturi pritaikymo

Bet kurį „Android“ telefoną galite pritaikyti sau, kad jums būtų patogu: įdiegti programas, kurios automatiškai atnaujina foną, naują paleidimo priemonę ar pasiūlo patogesnę telefonų knygą. Bet svarbiausia yra tai, kad jums nereikia jų atsisiųsti iš oficialios parduotuvės.

„Google Photo“ sinchronizavimas veikia daug geriau nei „Apple“ servisas.

Atsisiųstos klaviatūros „Android“ įrenginiuose yra ne blogesnės nei oficialios. „IOS“ klaviatūros iš trečiųjų šalių kūrėjų veikia netinkamai.

„iOS“ nesiūlo nieko, ką gali „Android“, nes „Apple“ sąmoningai riboja kūrėjų galimybes.

„Apple“ produkcija jau nėra tokia, kokia buvo anksčiau

„Apple“ visada rėmėsi svetimomis idėjomis, tik jas labiau ištobulindavo. Pastaruoju metu kompanija tiesiog lėtai vejasi savo konkurentus. Jų produktai niekuom, išskyrus kaina, neišsiskiria. Tuo pačiu metu jie siūlo tokias pačias galimybes, kaip ir kitų telefonų gamintojai.

Pavyzdžiui, „Samsung“ prietaisai jau kurį laiką palaiko belaidį įkrovimą. „Apple“ tik neseniai tai pradėjo diegti.

„Samsung“ eksperimentuoja su „VR“ ir „DeX“. Tai nėra idealūs produktai. Tačiau ir „Apple“ negali pasiūlyti šios svajonių technologijos.

Inovacinės galimybės, kuriomis giriasi „Apple“, taip pat nėra įspūdingos. Animoji yra abejotinas dalykas. Be to, jis gali būti naudojams ir be „TrueDepth“ technologijos. Tai buvo tik marketingas, kad kuo daugiau parduoti „iPhone X“ išmaniųjų telefonų. „Force Touch“ veikia jau daug metų, bet kas ja naudojasi?

„Apple“ išmanieji neverti aukštų kainų. Aš pirksiu „Android“ prietaisus, kol Steve Jobs kompanija nepranoks pati savęs.