Užsakymo
forma


"Galaxy S9" išankstiniai užsakymai nepasiekė to paties lygio, kaip "Galaxy S8". Galbūt dėl to kaltas išmaniojo telefono dizainas?

2018.03.08

Pagal naujausią ataskaitą, kurią pateikė Pietų Korėja, matome, kad "Samsung Galaxy S9" išankstiniai užsakymai yra mažesni nei tikėtasi. Bendrovė vakar savo tėvynėje Korėjoje pradėjo "Galaxy S9" serijos užsakymus, tačiau jų skaičius neatitiko lūkesčių.

"Galaxy S9" išankstinio užsakymo skaičiai nėra didesni už "Galaxy S8", tačiau ši ataskaita buvo pateikta praėjus tik 6 val. nuo užsakymų laikotarpio pradžios

Pasak žmonių, kurie gerai susipažinę su šia informaciją, "Galaxy S9" ir "Galaxy S9 +" užsakymai per pirmas šešias valandas yra mažesni už "Galaxy S8" ir "Galaxy S8 +" užsakymus. Tačiau, kadangi "Samsung" nepateikė jokios oficialios informacijos, sunku komentuoti šios ataskaitos patikimumą.

Vietos vežėjo darbuotojas, taip pat sakė, kad išankstinių užsakymų skaičius yra mažesnis nei "Galaxy S8 +" ir "Galaxy S8 +" įrenginių. Toje pačioje ataskaitoje teigiama, kad ''LG V30s ThinQ'' susidūrė su panašiomis pardavimo problemomis Pietų Korėjoje. Telefonas yra atnaujinta "LG V30" versija su naujais dirbtinio intelekto elementais.

Kadangi ataskaitoje nurodomi tik pirmų kelių valandų išankstinių užsakymų rodikliai, tikėtina, kad pardavimo bei užsakymų duomenys ilgainiui gali pagerėti. Be to, "Galaxy S9" įrenginys buvo pristatytas tik prieš kelias dienas, todėl "Samsung" tikriausiai atnaujins savo rinkodaros galimybes ir dės pastangas norėdami pritraukti daugiau klientų.

"Samsung" tikisi, kad "Galaxy S9" pardavimai viršys "Galaxy S8" įrenginių pirkimus. Bendrovės mobiliojo ryšio skyriaus generalinis direktorius neseniai sakė, kad reakcija į "Galaxy S9" yra geresnė nei tikėjosi bendrovė, nepaisant to, kad "Galaxy S9" nesiūlo daug įdomių naujų funkcijų.

Buvo tikimasi, kad šie išmanieji telefonai bus su ekrano pirštų atspaudų jutikliu, deja, ''Samsung'' to nepadarė. Akivaizdu, kad bendrovė nenorėjo įtraukti jokių naujų funkcijų, kurios nebuvo visiškai ir iki galo parengtos įdiegimui. Užuot pridėjusi naujų funkcijų, "Samsung" patobulino ankstesnes, kuriomis dažniausiai ir naudojasi klientai.

Tik laikas parodys, ar to pakanka, kad būtų galima pritraukti daugiau klientų.